Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3078108
Martine-Tom schreef: Weet je Lil, heel realistisch, ziektes zijn overal, je kan ook thuisblijven en dan kan ie kennelhoes van de buurhond oplopen....bij wijze van...
Ik snap je dilemma hoor, oude kwetsbare man die niet veel meer op te zetten heeft tegen besmetting, maar volgens mij is hij niet echt een straatvreter, andere honden laat ie met rust, als het je lukt om hem in de peiling te houden en niet al teveel aan poep te snuffelen gaat het vast goedkomen  :-*
Jullie verdienen allemaal een heerlijke vakantie, dus ga, geniet, en gun je oude man die heerlijke tijd daar.
Enne mocht het nou echt fout lopen...dan gaat ie in elk geval op het moment dat ie intens gelukkig was  :-*
DANK!!!

Dat was idd wat ik mij bedacht en wat ik bedoelde met hij moet toch ooit ergens aan omkiepen. mbt gedrag idd no worries, hij eet niets geen contact en geen overdreven gesnuffel en ja.... ken jij mijn buren? Vertrouw die beestenbende daar idd niet op dat gebied hihi.

Beslissing gemaakt!
#3078124
Lil schreef: DANK!!!

Dat was idd wat ik mij bedacht en wat ik bedoelde met hij moet toch ooit ergens aan omkiepen. mbt gedrag idd no worries, hij eet niets geen contact en geen overdreven gesnuffel en ja.... ken jij mijn buren? Vertrouw die beestenbende daar idd niet op dat gebied hihi.

Beslissing gemaakt!
Toen ik je vraag las kwam dat antwoord al in mij op, maar een paar berichten later typte je het zelf al :)
En wat dat betreft, de buurhond kan ook naar Putten gaan, en die komt ook weer terug, en dan ben je er ook niet op bedacht. Gewoon lekker gaan genieten met elkaar!
#3078188
eelke schreef: Toen ik je vraag las kwam dat antwoord al in mij op, maar een paar berichten later typte je het zelf al :)
En wat dat betreft, de buurhond kan ook naar Putten gaan, en die komt ook weer terug, en dan ben je er ook niet op bedacht. Gewoon lekker gaan genieten met elkaar!
Toch altijd fijn om hier feedback te vragen. Niet alleen als wij hetzelfde denken hoor! Maar nu gaan wij zorgeloos en weet ik ook dat ik mij niet achteraf verwijten hoef te maken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door