Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door doranto
#3082238
Fenixjuh schreef: Ohw, wat jammer... Het lijkt mij namelijk ook ooit wat (als mijn huidige laptop over 4 á 5 jaar) sterft...
Mijn laptop is al een paar keer gereanimeerd  :biggrin2:
Uit elkaar slopen en kwartiertje bij 200 graden bakken in de oven. Stinkt wel, maar dan issie weer als nieuw  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3082240
Doranto schreef: Mijn laptop is al een paar keer gereanimeerd  :biggrin2:
Uit elkaar slopen en kwartiertje bij 200 graden bakken in de oven. Stinkt wel, maar dan issie weer als nieuw  :biggrin2:
Huh????????????
Gebruikersavatar
Door doranto
#3082245
Lazy Garfield schreef: Huh????????????
Ja, dat dacht ik ook toen ik het hoorde  ;D ;D
Maar het werkt nog echt ook!
Door de warmte schijnen de solderingen zacht te worden, waardoor kleine scheurtjes / breukjes dicht vloeien. Werkt hier als een tierelier  :biggrin2:
Door inge58
#3082581
Jaaaaa ik heb mijn Ipad Air 2 Gold binnen !!!!!! Dat "gold" duidt overigens alleen op het gouden kleurtje van de achterkant  ;)
Maar wat een feestje! Alles van mijn oude padje stond in de cloud,en de nieuwe pakt het er moeiteloos allemaal weer bij. Mijn muziek, gekochte cd's en fotoos. Mijn agenda en mail.....alles weer vlekkeloos bij de hand.
Eens een Ipad,altijd een Ipad  :)
Door BusKay
#3082825
Doranto schreef: Mijn laptop is al een paar keer gereanimeerd  :biggrin2:
Uit elkaar slopen en kwartiertje bij 200 graden bakken in de oven. Stinkt wel, maar dan issie weer als nieuw  :biggrin2:
Wat uitvoerig ik deed het scherm altijd even met de schuurmachine en dan door de wasstraat.
Nou je weet niet wat je ziet!!  :biggrin2: :biggrin2:
Kan geen aaiped tegenop...
Door Borke
#3082970
inge58 schreef: Jaaaaa ik heb mijn Ipad Air 2 Gold binnen !!!!!! Dat "gold" duidt overigens alleen op het gouden kleurtje van de achterkant  ;)
Maar wat een feestje! Alles van mijn oude padje stond in de cloud,en de nieuwe pakt het er moeiteloos allemaal weer bij. Mijn muziek, gekochte cd's en fotoos. Mijn agenda en mail.....alles weer vlekkeloos bij de hand.
Eens een Ipad,altijd een Ipad  :)
Fijn is dat he  :biggrin2:

Mis je nu niet je toetsenbordje van de Acer?

Ik heb in de Apple Store zo'n  Logitech toetsenbordje er bij gekocht, werkt als een tierelier en je Padje kan meteen op schoot liggen.
Avond aan avond zo'n Pad in je handen, gaf mij uiteindelijk klachten aan mijn handen en dat is nu voorbij.
Ik had deze keer gekozen voor een Mini, maar ik denk dat ik de volgende keer toch weer een grotere kies.
Ik koos de Mini voor het gewicht, maar met dat toetsenbordje er aan, heb ik hem toch nooit in de hand.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door