Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3075619
Ze zal er heus zelf voor zorgen! En ook uitlaten als het regent en als ze dit mag dan hoeft ze voor kerst niks meer!
Ze wil haar eigen labrador!
We hebben sinda gister de parttime hond van m'n zus te logeren!
P is gelukkig!!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3075622
Ja ik voorzie dat je er echt aan moet geloven, Pippa wilt niet meer zonder, wilt haar eigen labje,  niet alleen voor logeren, echt voor altijd en eeuwig  ;D
Door Pluto
#3075627
MarijeEnBoomer schreef: Ze zal er heus zelf voor zorgen! En ook uitlaten als het regent en als ze dit mag dan hoeft ze voor kerst niks meer!
Ze wil haar eigen labrador!
We hebben sinda gister de parttime hond van m'n zus te logeren!
P is gelukkig!!
De vraag is natuurlijk, wat vindt B ervan?
::)
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3075647
Queen B tollereerde het! Dat vind ik al super knap en lief!
Helaas voor P is het bezoek alweer over.
Maar volgens mij heeft ze het nog niet door want ze ligt in dromenland  ;D
Vast dromen over dr nieuwe beste vriendinnetje!
Door Lil
#3075694
MarijeEnBoomer schreef: Queen B tollereerde het! Dat vind ik al super knap en lief!
Helaas voor P is het bezoek alweer over.
Maar volgens mij heeft ze het nog niet door want ze ligt in dromenland  ;D
Vast dromen over dr nieuwe beste vriendinnetje!
Was misschien Queen B niet blij dat ze even rust had?
Door Ruisje
#3075717
MarijeEnBoomer schreef: Ze zal er heus zelf voor zorgen! En ook uitlaten als het regent en als ze dit mag dan hoeft ze voor kerst niks meer!
Ze wil haar eigen labrador!
...
;D ;D
Je hart zegt "Ja!" maar je verstand "Nee!" Want dat zelf uitlaten en ook als het regent dat gaat in het begin goed, maar dan komt de dag dat ze geen zin hebben. Ik zou het dus niet doen! ;)
Zo wil onze Bubbles al jaren een jong poesje om de hele dag te vertroetelen, mee te spelen en vooral heel veel en vaak te wassen. Hij krijgt er geen! Wij al het extra werk en hij mooi de sier maken maken met dat jonge ding... Gaat niet gebeuren! :biggrin2:
Door eelke
#3075730
Ja inderdaad, niet doen hoor, straks komt ze in de pubertijd en krijgt ze interesse in jongens, dan is dat leuke er zo af. Laat haar anders lekker een uitlaathond in de buurt zoeken :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door