Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ruby/Billy
#3075540
nova schreef: Tja, ik bepaal het beleid niet binnen de gemeente.

Had de aanslag van de gemeentelijke belastingen gekregen..... Bijna 1000 eurie aftikken.... Dát zijn pas bedragen  :-\  :(
Gemeentebelasting is hier iets meer dan 500 euro en we betalen geen hondenbelasting.

Wat een grote verschillen zit er tussen gemeentes, is echt een spekpot voor de gemeentes
Door smulpaap
#3075546
Ruisje schreef: Wij betalen al jaren 'netjes' voor één hond. :biggrin2:
Zolang onze gemeente geen cent uitgeeft voor de honden, er op geen enkele meter gemeentegrond losgelopen mag worden, zoeken ze het maar uit!


Ja , dat dus . Wij kunnen volgens de gemeente onze honden los laten op drie vierkante meter grasspriet , bijna allemaal gelegen langs racebanen .
Ik wil anderen niet in gevaar brengen , en mijn honden evenmin .
Bij herindeling gebied mag je als hondenbezitter meedenken , maar luisteren ...... nee hoor
We hadden in een andere wijk een leuk veld , waar ze ook nog konden zwemmen
Niemand die last had van de honden . Dus zeiden de hondenbezitters , laten we dat nu houden voor de honden .
Nee , we kregen er een geweldig alternatief voor terug . Een veld langs flats . Waar je moeiteloos een vuilniszak vol eten(sresten) vol krijgt ( En daar zie je nooit handhaving )
En als je op zo,n flat woont en zomers lekker op je balkon wilt zitten , dan kan ik me indenken dat mensen denken , hond houd je kop eens dicht , spelende honden maken geluid
Al lopen er wel steeds minder mensen , er was een tijd terug een hond die iets gescoord had en erg ziek was geworden
Poepbakken die te ver weg zijn gelegen worden in het kader van de bezuinigingen niet meer geleegd
Gebruikersavatar
Door kiara
#3078168
nou hier voor 4 honden 300€ ,maar gelukkig waar ik heen ga niks,ze kennen het daar gen eens,en volop vrijheid om los te lopen,ben bij dat ik hier weg ga,je word gewoon gediscrimineerd,zeker met meer honden
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3078176
Oo crap
Ik betaalde niks, maar hier moet ik wel gaan betalen.
Zoals ik op net kan vinden is het 36 euro voor 1 hond, maar heb je er 3 dan is het 72 per hond
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door