Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3151055
Onze bejaarde moestuin maten vonden het al dom dat we ze niet bespoten. Maar ja ik wil gewoon bio tomaten! Zouden er resistente rassen bestaan? Weet wel dat we vroeger bij Easyplant geënte tomaten verkochten...
#3151085
Jantina schreef: Onze bejaarde moestuin maten vonden het al dom dat we ze niet bespoten. Maar ja ik wil gewoon bio tomaten! Zouden er resistente rassen bestaan? Weet wel dat we vroeger bij Easyplant geënte tomaten verkochten...
hebben ze wel een dak boven hun hoofd?
#3151204
hannabelgje schreef: hebben ze wel een dak boven hun hoofd?
Nee we hebben geen kas. Wel overwogen maar als ik dan bereken hoeveel we moeten telen om dat eruit te halen.... We hebben wel al enorme opbrengst gehad dit jaar maar toch, zonde!
#3151207
Jantina schreef: Nee we hebben geen kas. Wel overwogen maar als ik dan bereken hoeveel we moeten telen om dat eruit te halen.... We hebben wel al enorme opbrengst gehad dit jaar maar toch, zonde!
Knoflook hoeft gelukkig niet in een kas  :P :P :P ;)
#3151314
Jantina schreef: Jammerrrr de tomaten zijn ziek geworden van de regen :-(.
Hier begint het ook.
Heb dit jaar een eigen serre gebouwd met materiaal die we nog hadden liggen, zo hadden we toch een serre van 4 op 4 volledig dicht met plastiek. Heeft ons enkel 20€ gekost voor de plastiek, maar die is nu wel grotendeels kapot. Voor volgend jaar wil ik er plastiek platen opleggen, die zullen langer mee gaan.
#3151932
Vraagje, ik kom bijna om in de verse vijgen en lang kan ik die niet bewaren. Ik ben op het ogenblik niet in staat om ze te verwerken tot jam ofzo en vers eten,...ik kan zowat geen vijg meer zien.
Is het mogelijk dat ik ze in het geheel invries en dan later tot jam of chutney verwerk? Ik vind het zo zonde om ze te laten hangen alhoewel de vogeltjes en bijen er wel raad mee weten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door