Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door devillovesangel
#3333500
Fenixjuh schreef:Zou ik ook doen... Eigenlijk de schuld van baasjes die de ramen lappen, anders bleef die indringer wel weg ;)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Goede reden, omdat zo lang mogelijk uit te stellen dus :D
Door zurca
#3333633
joel schreef:
Yuma alweer een half jaar!!
En wat zijn we blij met hem! Hij is echt het maatje wat Lizzy nodig had!! Die twee passen zo goed bij elkaar!!
Ondanks dat hij de enige reu was in het nest hadden we geen betere ‘keus’ kunnen maken :biggrin2:
Wat een prachtige hond!! :-*
Door zurca
#3333635
Tobias1.jpeg
Tobias1.jpeg (107.39 KiB) 1697 keer bekeken
Hier eens een fotootje van "De Kater". Wij 2-en hebben een beetje een "haat/liefde verhouding" Hij kan zo lief zijn maar soms komt de duivel in hem naar boven en dan heeft tie het op mij voorzien. Dan mag tie ff naar buiten of naar boven om "af te koelen", als zijn "duivelse-ik" dan weer pleite is, is tie weer zo schattig :biggrin2: :-*
Door Eef+Stippels
#3333687
zurca schreef:Tobias1.jpeg

Hier eens een fotootje van "De Kater". Wij 2-en hebben een beetje een "haat/liefde verhouding" Hij kan zo lief zijn maar soms komt de duivel in hem naar boven en dan heeft tie het op mij voorzien. Dan mag tie ff naar buiten of naar boven om "af te koelen", als zijn "duivelse-ik" dan weer pleite is, is tie weer zo schattig :biggrin2: :-*
Dit is duidelijk zijn schattige kant :smitten:
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3333783
Spikkelneus schreef:Diego, als de casanova die hij is. En Dali, schattig als altijd.
IMG_9334.JPG
IMG_9330.JPG
Wat een mooie uitstraling heeft Diego!
En Dali .... oh .... :smitten:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3333905
Oh my Spikkelneus, die heren van jou weten wel hoe ze hun mensen om hun vingertjes kunnen winden. Wat een koppies :smitten: :smitten: :smitten: :smitten:

Vanmorgen ramen gezeemd en Charlie was content dat ie weer fatsoenlijk naar buiten kon kijken voor de ochtendinspectie.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3333952
Iemand anders vond mijn pupje ook knap :cool:
image.jpeg
image.jpeg (2.16 MiB) 1408 keer bekeken
Beste Wetterhoun reu issie geworden. Ik loop de rest van de maand naast mijn schoenen :D
Door Cathelijn
#3333953
Kim_S schreef:Iemand anders vond mijn pupje ook knap :cool:

image.jpeg

Beste Wetterhoun reu issie geworden. Ik loop de rest van de maand naast mijn schoenen :D
Wat leuk! Gefeliciteerd :D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3333954
Kim_S schreef:Iemand anders vond mijn pupje ook knap :cool:

image.jpeg

Beste Wetterhoun reu issie geworden. Ik loop de rest van de maand naast mijn schoenen :D
Het is er nog wat frisjes voor, maar ik snap het wel hoor! Gefeliciteerd!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door