Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3332381
2 broertjes, gezellig tegen elkaar aan, in pyjama hun tasje melk drinken en 5 min TV kijken voor het slapengaan. :smitten:
20180218_195800.jpg
20180218_195800.jpg (2.89 MiB) 1640 keer bekeken
20180218_195716.jpg
20180218_195716.jpg (2.98 MiB) 1638 keer bekeken
Morgen is Laurens ( de oudste) zijn allereerste schooldag!
In Belgie gaan kindjes vanaf 2,5 jaar naar de kleuterklas. Ik ben ervan overtuigd dat hij het goed gaat doen en leuk gaat vinden, maar spannend is het wel. En hij heeft geen idee van hoe hij op het punt staat een grote mijlpaal in zijn leven te nemen...
Door eelke
#3332402
Ooooh Pop wat een mannen!

Spikkelneus, da's geen hond, da's een glijbaan!

Kim, hij straalt wel karakter uit zo ja.

Kaela, Joep was op muizenjacht ::) blijft een jachthond hé.
Kun je geen stukje van je muur afzetten met plankdragers en touw? Dat je zeker weet dat ze binnen de muren blijft? Lijkt me zo heerlijk, je katten in de tuin.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3332403
koekje schreef:Ahhhh, wat schattig zo samen op de bank!
Succes voor morgen!

Wat is Vincent trouwens gegroeid, die is al helemaal baby-af zeg.
Voor mij is hij nog steeds mijn kleine baby hoor. Maar hij vind zelf zeker van niet.
Hij is gewoon een ontzettend leuk kind geworden. :) Babbelt en zingt de hele tijd, of huilt, dat kan ook natuurlijk. Maar er komt eigenlijk altijd wel geluid uit. :biggrin2:

Laurens is goed gezind opgestaan vanmorgen. Das al dat. Ik hoop dat hij het leuk vind. Ikzelf vond het afscheid nogal snel gaan, de juf kwam hem halen. Ik hoop dat hij niet veel schrikt, want hij is nogal gevoelig voor onbekende situaties en durft al eens dichtklappen. Maar goed, we zullen het vanavond wel horen...
Ikzelf wordt er wel emotioneler van dan ik had gedacht. Pffff...
Door Too
#3332407
Al die beestjes lekker in de zon of tukken na de zon.... dat is genieten!

@Kaela kunnen jullie niet met een relatief simpele ingreep de tuin zomerbestendig maken, mijn balkonhangers hebben zich het rotje genoten bij de toenmalige meneer met tuin....
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3332465
Laurens vond het fijn op school! :D
Hij kwam heel vrolijk en relaxed terug thuis.
Als je hem vraagt of hij morgen terug gaat, zegt hij: Ja! En dat zegt hij echt niet als hij het niet meent.
Door eelke
#3332474
pearlsofpassion schreef:Laurens vond het fijn op school! :D
Hij kwam heel vrolijk en relaxed terug thuis.
Als je hem vraagt of hij morgen terug gaat, zegt hij: Ja! En dat zegt hij echt niet als hij het niet meent.
Jippie!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3332482
pearlsofpassion schreef:Laurens vond het fijn op school! :D
Hij kwam heel vrolijk en relaxed terug thuis.
Als je hem vraagt of hij morgen terug gaat, zegt hij: Ja! En dat zegt hij echt niet als hij het niet meent.
Wat fijn! Pak van je mama-hart!
eelke schreef: Kaela, Joep was op muizenjacht ::) blijft een jachthond hé.
Kun je geen stukje van je muur afzetten met plankdragers en touw? Dat je zeker weet dat ze binnen de muren blijft? Lijkt me zo heerlijk, je katten in de tuin.
Haha een echte jachthond!

Ja gaan we ook doen als het nodig is. De tuin is aan 2 kanten door het huis en de uitbouw begrenst en aan de andere twee kanten door schutting. Die is in het midden van het lange stuk lager. Op de hoge stukken kan ze er niet uit, zo hoog kan ze niet meer springen. Maar dat lage stukje kan ze wel overheen. Dan komt ze bij de buurman en zijn tuin is verder ook goed omheind dus verder kan ze niet. Maar ik wil de buurman niet tot last zijn en omdat zijn tuin lager ligt, kan ze niet zelf terug. Dus als ze nou toch weer in haar hoofd krijgt dat ze er over wil gaan springen, gaan we er een paar extra planken tegenaan zetten. Zal de buurman vast wel prima vinden en is zo gedaan. Alleen precies in dat stuk groeit bij de buurman bamboe boven de schutting uit en ik vind dat altijd wel mooi zomers. Dus als het niet hoeft zou ik het leuker vinden.
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3332486
pearlsofpassion schreef:Laurens vond het fijn op school! :D
Hij kwam heel vrolijk en relaxed terug thuis.
Als je hem vraagt of hij morgen terug gaat, zegt hij: Ja! En dat zegt hij echt niet als hij het niet meent.
Wat fijn!! :-*
Door smulpaap
#3332522
pearlsofpassion schreef:2 broertjes, gezellig tegen elkaar aan, in pyjama hun tasje melk drinken en 5 min TV kijken voor het slapengaan. :smitten:

20180218_195800.jpg20180218_195716.jpg

Morgen is Laurens ( de oudste) zijn allereerste schooldag!
In Belgie gaan kindjes vanaf 2,5 jaar naar de kleuterklas. Ik ben ervan overtuigd dat hij het goed gaat doen en leuk gaat vinden, maar spannend is het wel. En hij heeft geen idee van hoe hij op het punt staat een grote mijlpaal in zijn leven te nemen...
Ah wat lief die twee zo samen :-* En wat worden ze alweer groot
En fijn dat de eerste spannende schooldag goed verlopen is
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3332538
smulpaap schreef:Ah wat lief die twee zo samen :-* En wat worden ze alweer groot
En fijn dat de eerste spannende schooldag goed verlopen is
Vincent is bijna net zo oud als jouw tweeling-kleinkinderen. Scheelt een week of 2 als ik me niet vergis. ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door