Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3332567
Vanmorgen lekker vieze smurrie staan vreten, echt op zijn kop gehad daarvoor, op de terugweg gewoon weer..... Scheelt als je redelijk doof wordt, gaat dat op je kop krijgen ook snel aan je voorbij en nu......
IMG_20180220_103414.jpg
IMG_20180220_103414.jpg (5.49 MiB) 1495 keer bekeken
Door smulpaap
#3332569
pearlsofpassion schreef:Vincent is bijna net zo oud als jouw tweeling-kleinkinderen. Scheelt een week of 2 als ik me niet vergis. ;)


Volgens mij ook ja . De twee kleintjes zijn op 25 Okt geboren
Door - pien -
#3332585
Pauline schreef:Vanmorgen lekker vieze smurrie staan vreten, echt op zijn kop gehad daarvoor, op de terugweg gewoon weer..... Scheelt als je redelijk doof wordt, gaat dat op je kop krijgen ook snel aan je voorbij en nu......

IMG_20180220_103414.jpg
Uitbuiken in het zonnetje ;D :smitten:
Gebruikersavatar
Door pike
#3332610
Het was weer een spannende wandeling vanochtend. 5 hazen en 8 reeën kwamen we tegen. Het blijft toch wel bijzonder. Met hazen in zicht viel er helaas geen foto te maken, toen had ik twee handen nodig voor wat anders ::) De reetjes hebben ze gelukkig niet gezien of geroken.
fullsizeoutput_290b.jpeg
fullsizeoutput_290b.jpeg (3.88 MiB) 1816 keer bekeken
Door Eef+Stippels
#3332627
Ooohh wat mooi die reeen :D

Ik kwam er laatst 1 tegen in het bos, stak voor ons het zandpad over. Xindy zag hem niet, maar Bella wel, haar ogen vielen bijna uit haar hoofd ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3332636
Heerlijk met Goopy naar het bos geweest. Was heel fijn in het flauwe zonnetje. Enige niet fijne was, dat meneertje bedacht dat we alvast konden oefenen voor mijn galoples die aanstaande zondag in de planning zit. Hij was namelijk even vergeten dat hij wel goed op eigen initiatief in galop kan, maar geen flauw idee heeft hoe bochten te nemen of te remmen... Goh Goopy, misschien is dat wel de reden dat ik galoples op een ander paard neem ::) Efin, we hebben de scherpe bocht overleefd en ik heb hem weer tot stilstand gekregen. Mal beest.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3332637
Wat mooi, Pike! Echt bijzonder als je dat tegenkomt...

Wat een leuk paardje Kaela. :smitten:
Fijn dat jullie een leuk ritje hebben gehad. Heerlijk dat hij zin had om te rennen, ookal was het dan niet gepland. :biggrin2:

Cuzco vind het best wel goed vertoeven op de kast. :)
20180220_183818.jpg
20180220_183818.jpg (2.9 MiB) 1774 keer bekeken
20180220_183812.jpg
20180220_183812.jpg (2.11 MiB) 1774 keer bekeken
Gelukkig ook, want het is niet dat hij eraf kan, met Luis op het plankje van de krabpaal... ::)
Door smulpaap
#3332647
pike schreef:Het was weer een spannende wandeling vanochtend. 5 hazen en 8 reeën kwamen we tegen. Het blijft toch wel bijzonder. Met hazen in zicht viel er helaas geen foto te maken, toen had ik twee handen nodig voor wat anders ::) De reetjes hebben ze gelukkig niet gezien of geroken.

fullsizeoutput_290b.jpeg
Oh ja , dat is altijd bijzonder mooi om reetjes te zien
Gebruikersavatar
Door pike
#3332660
Kaela schreef:Heerlijk met Goopy naar het bos geweest. Was heel fijn in het flauwe zonnetje. Enige niet fijne was, dat meneertje bedacht dat we alvast konden oefenen voor mijn galoples die aanstaande zondag in de planning zit. Hij was namelijk even vergeten dat hij wel goed op eigen initiatief in galop kan, maar geen flauw idee heeft hoe bochten te nemen of te remmen... Goh Goopy, misschien is dat wel de reden dat ik galoples op een ander paard neem ::) Efin, we hebben de scherpe bocht overleefd en ik heb hem weer tot stilstand gekregen. Mal beest.

Afbeelding
Oh wat een leukerd :smitten: Afremmen voor de bocht? Moet dat dan? :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3332665
pike schreef:Oh wat een leukerd :smitten: Afremmen voor de bocht? Moet dat dan? :biggrin2:
Als je 25 bent en je topfit voelt niet. Als ik op je rug zit graag wel >:(

Ach het is een skeet. Meestal ;D
Door Siberienne
#3332676
Leuke plaatjes hier weer!
Schattige kinders, lieve poezen en een sketig paardje.

Ik ben met een abstract mozaiek bezig en was vandaag erg blij met het voorlopige resultaat en ik zie nu dat het op zijn kant ook best leuk is ;D
IMG_1373.JPG
IMG_1373.JPG (2.58 MiB) 1723 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door