Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
#3346520
smulpaap schreef:Pietje maakt het nog steeds prima , leeft nog steeds :biggrin2:
Pietje schijnt ook speciaal te zijn .... Pietje mag op deze stoel , en daarna word ie weer richting bank gebracht
Dit gebeurt als het dolle moment voorbij is . Dan ploft het op de bank , dan moet er wel een kussentje liggen
Dan ligt de draak nog even aan Piet te lebberen en dan ploft het in slaap samen met Piet :biggrin2:
Kan het zijn dat ze haar grote vriend mist? :P ;D

Hier zijn ze ook dol op hun knuffels, maar dat is nogal harde liefde, er scheurt er nog wel eens uit elkaar :o :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3346525
Ik heb vandaag via Stichting Red een Legkip 6 hennen opgehaald. Slechts 14 maanden oud, en een al verwondingen en vitaminetekorten van het gebrek aan daglicht en fatsoenlijke voeding. Triest hoor. Maar deze dames krijgen een mooi en lang leven....
IMG_0385.JPG
IMG_0385.JPG (4.5 MiB) 2495 keer bekeken
IMG_0393.JPG
IMG_0393.JPG (3.22 MiB) 2495 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3346559
Ai, wat zien die kippen eruit.
Fijn dat ze bij jou lekker kunnen bijkomen en genieten.


Gisteren mijn 1e Hooperswedstrijd gefotografeerd, dat was best lastig. Voor je het weet is het voorbij :D

'Dobby' was er ook.
180623-_NIK1285- 4735.jpg
180623-_NIK1285- 4735.jpg (361.72 KiB) 2461 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3346625
59F0A5C2-16C9-4E56-AFA4-8B856967DEC6.jpeg
59F0A5C2-16C9-4E56-AFA4-8B856967DEC6.jpeg (3.38 MiB) 2399 keer bekeken
Weet niet of ie goed overkomt... originele foto staat op mn telefoon, heb met mn Ipad daar weer foto van gemaakt....
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3347028
Heel sielug! Dierenbeul!

Oooh Spikkelneus, die kipjes! Wat sneu. Die gaan nog een fijne tijd bij jou tegemoet na al hun geleverde diensten aan de mensheid!

Dobbey, Rocky en de teckels zijn ook :smitten:
Door Siberienne
#3347149
CindyMayella schreef:image.jpg

Ik had al mn twijfels bij de geplette plantjes... hier kan ik toch niet boos om worden????

aaaaaah.. nee dat kan niet... Voorheen hadden wij dat ook altijd. Aarde is namelijk koeler dan steen... en best graaf je dan ook nog een kuil... en ik kon dan ook nooit boos worden. :) :)
Door Eef+Stippels
#3347225
[quote="CindyMayella"
Ik had al mn twijfels bij de geplette plantjes... hier kan ik toch niet boos om worden????[/quote]

;D ;D
Zo gaat dat hier ook, kan ik ook al niet boos om worden :biggrin2:
En als we geluk hebben wordt er ook nog een lekkere kuil voor gegraven :P
Door Eef+Stippels
#3347226
Spikkelneus schreef:Ik heb vandaag via Stichting Red een Legkip 6 hennen opgehaald. Slechts 14 maanden oud, en een al verwondingen en vitaminetekorten van het gebrek aan daglicht en fatsoenlijke voeding. Triest hoor. Maar deze dames krijgen een mooi en lang leven....
Hoe gaat het met ze? Kunnen ze een beetje wennen?
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3347262
Eef+doggies schreef:Hoe gaat het met ze? Kunnen ze een beetje wennen?

Ja, ze beginnen met de andere kippen te ´mengen´ - de eerste paar dagen had ik ze gescheiden, en toen ik het tussenhek had weggehaald, is iedereen nog dagen aan zijn ´eigen´ kant gebleven (ik had het hok gesplitst en aan beide kanten is een ren). Er komen nieuwe donsveertjes door op de kale kontjes en de roodheid van hun huid is al afgenomen (totdat ze in de zon hebben gelegen.... dan zijn ze weer kreeftrood; maar dat doen ze zelf, daar kan je weinig aan doen). De kammen worden ook al minder bleek. Dus ze gaan eigenlijk heel goed. En ik heb elke dag iets van 7-8 eieren :o Gelukkig hebben we 5 honden om mee te helpen opeten.
IMG_0432.JPG
IMG_0432.JPG (4.47 MiB) 2140 keer bekeken
Vooral de haan probeert ze te verleiden om in de groep opgenomen te worden. Ze willen nog niet heel veel van hem weten, maar er wordt niet gevochten en daar ben ik vooral heel blij om.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door