Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3316320
Fenixjuh schreef:Oooh, wat een fijne foto's :)

Hier een foto van het weekend, vanaf 1 oktober mogen we weer en nu met 4 stuks! !
Afbeelding
Ja ! Heerlijk het is weer Okt :D
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3316971
Wat een gave foto's weer!
Echt prachtig!

Hihi, ik scrolde van onder naar boven. Dan komt eerst de foto van Siberienne 'bekijk het eens van de andere kant' en daarna haar foto's die op de kop staan. :D Geeft een heel leuk effect.

Die vanaf het paard is ook erg mooi zeg! :-*
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3316981
Border Bandit schreef:Wat een gave foto's weer!
Echt prachtig!

Hihi, ik scrolde van onder naar boven. Dan komt eerst de foto van Siberienne 'bekijk het eens van de andere kant' en daarna haar foto's die op de kop staan. :D Geeft een heel leuk effect.

Die vanaf het paard is ook erg mooi zeg! :-*
Thanx. Gewoon met de mobiel hoor, maar het gevoel wat bij deze foto hoort is onbetaalbaar!

Goopy is inmiddels 25 en heeft deze herfst weer erg last van zijn longen. Dus dik aan de medicijnen en alleen een staprondje, want bij hoger tempo moet hij hoesten. Maar hij is dan zo blij en voelt op het hoesten na zo heerlijk fit en energiek. Dat is echt genieten!

Vanavond zag ik in de schemer een krekeltje op het raam. Hij miste een pootje, arm kereltje.

Afbeelding
Door Too
#3317026
@Kaela
kan best wezen dat het een staprondje is..in gedachten hoor ik echt een gezellig onspannen flodder töltje. Dan mis ik ,zelfs na 30jaar ,mijn eigenste ijs.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3317033
src_esther schreef:Oh, heerlijk! Ik ben best een beetje jaloers. Denk dat ik niet eens meer kan, zo'n uitzicht is zo lang geleden...
Dat verleer je niet hoor! Al zal het de dag er na wel heul errug zeer doen dan ;D
Too schreef:@Kaela
kan best wezen dat het een staprondje is..in gedachten hoor ik echt een gezellig onspannen flodder töltje. Dan mis ik ,zelfs na 30jaar ,mijn eigenste ijs.
Dat gaat diep in je hart zitten he!

Ik ben nogal blote voetjes fan, bekap ze ook al een jaar of tien en heb Osk daarmee van de ijzers af gekregen. Maar het geluid van een beslagen IJslander in een zuivere tölt over het asfalt, dat is stiekem toch het aller mooiste geluid. Dat vult je hele lijf op de een of andere manier.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3317139
Gister les in photoshop gehad. Veel geleerd en thuis zelf aan de slag gegaan met een van mijn dierbaarste foto's van de laatste periode van Oscar.

Voor:

Afbeelding

Na:

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door