Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3294787
Hahaha ja als je macrofotografie wilt doen zal je ontdekken; Het Waait Altijd :biggrin2:
Dan is het een gelukje als je, je onderwerp mee naar huis kunt nemen...
Mooi zo die bloesem tegen zo'n fris blauwe achtergrond, echt voorjaarssfeertje :)

En grote smurf...achjee... (Tous vond dat ook altijd het leukste spelletje...je knuffel open maken en he-le-maal leeg trekken :biggrin2: )
Door zurca
#3294814
Weer eens een paar fotootjes vanaf mijn pc ;)
Dit keer eens niet Ziggy maar die andere "rooie" die hier rond loopt; De Kater...
tobias1.jpg
tobias1.jpg (145.14 KiB) 1958 keer bekeken
Bijlagen
Tobias2.jpg
Tobias2.jpg (172.8 KiB) 1958 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3294853
zurca schreef:Hahaha ja als je macrofotografie wilt doen zal je ontdekken; Het Waait Altijd :biggrin2:
Dan is het een gelukje als je, je onderwerp mee naar huis kunt nemen...
Mooi zo die bloesem tegen zo'n fris blauwe achtergrond, echt voorjaarssfeertje :)

En grote smurf...achjee... (Tous vond dat ook altijd het leukste spelletje...je knuffel open maken en he-le-maal leeg trekken :biggrin2: )
Thanx!

Ja knuffels zijn er om te slopen. Ik ben wel eens jaloers op honden die zo lief jaren een knuffel hebben. Maar ach, hij heeft zoveel plezier en smurfen zijn niet duur op de rommelmarkt ;D

Vandaag 2 boswandelingen gemaakt. Hij is nu zo moe, denk dat Smuf het nu minimaal 5 minuten zou overleven hahahaha

Afbeelding
Door Shanti en co
#3294883
zurca schreef:Weer eens een paar fotootjes vanaf mijn pc ;)
Dit keer eens niet Ziggy maar die andere "rooie" die hier rond loopt; De Kater...tobias1.jpg
Wauw heel mooi!

Laatst mee geweest naar haar verzorgpaard en ook wat foto's gemaakt. Deze vond ik best wel gaaf geworden, denk dat ik vaker met zwart-wit ga bewerken. :)
P3272183.jpg
P3272183.jpg (1.81 MiB) 1891 keer bekeken
Door Siberienne
#3295056
Mooie plaatjes weer!
Sfeervol Tessa, heel dromerig eigenlijk.

Ik had alleen de 'foon bij me, toch een paar lente plaatjes gemaakt op wandeling door de boomgaard:
IMG_2089.JPG
IMG_2089.JPG (1020.25 KiB) 1848 keer bekeken
IMG_2091.JPG
IMG_2091.JPG (1.32 MiB) 1848 keer bekeken
IMG_2090.JPG
IMG_2090.JPG (1.26 MiB) 1848 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3295420
Terwijl die andere drie moe van de wandeling liggen te slapen, zit Dali in de voortuin lekker een beetje te kijken. Ook rustig, maar hij moet altijd iets te doen hebben, wat dan ook.
IMG_5690.JPG
IMG_5690.JPG (3.2 MiB) 1775 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door