Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3339596
Siberienne schreef:Ik was gisteren bij vrienden op bezoek en hun jongste dochtertje is helemaal honden-gek. Hier vertelt ze een sprookje aan de meneren :biggrin2:
Oooooh te schattig gewoon!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3339612
Het is niet zo goed te zien, maar ze zaten hier met nog geen 5 cm tussen hun koppies. Zo dicht bij elkaar heb ik ze nog nooit gezien! Ze wonen nu, om goed te wennen, in hun nieuwe logeerkooi. Zodat ze tijdens onze vakantie al goed aan de kooi gewend zijn. En kennelijk verbroederd dat ook weer, zo leuk.
IMG_2578.JPG
IMG_2578.JPG (2.49 MiB) 2096 keer bekeken
Door Siberienne
#3339619
Kaela schreef:Oooooh te schattig gewoon!
Het was zoooooo leuk. Het is een leuke meid, na even observeren heb ik haar de riem van Shadow toevertrouwd- met voorbehoud dat ze bij vreemde honden die aan mij of aan paps zou geven- en met ook een handvol koekjes ging dat heel goed.
En ze heeft zich mogen verstoppen en kwamen ik en Shad haar zoeken, dat was ook feest natuurlijk.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3339712
Siberienne schreef:Het was zoooooo leuk. Het is een leuke meid, na even observeren heb ik haar de riem van Shadow toevertrouwd- met voorbehoud dat ze bij vreemde honden die aan mij of aan paps zou geven- en met ook een handvol koekjes ging dat heel goed.
En ze heeft zich mogen verstoppen en kwamen ik en Shad haar zoeken, dat was ook feest natuurlijk.
Super leuk! Dat is echt genieten voor iedereen en zeker voor je heren!

Hier wordt druk aan de nieuwe kooi gewend en dat gaat het beste met leuke speeltjes natuurlijk. De wilg loopt weer uit, dus eindelijk weer groen om mee te spelen!

Afbeelding
Door Siberienne
#3339878
Het grote verharen is nu echt begonnen; de oogst van de billen van Spot;
97616B2F-DDFA-4721-8B0F-C8C1B6655F3C.jpeg
97616B2F-DDFA-4721-8B0F-C8C1B6655F3C.jpeg (940.11 KiB) 2012 keer bekeken
En shad beantwoordt de vraag of husky’s wel tegen warmte kunnen
3BCDFDD8-30A7-4414-B119-C16F35AD29AA.jpeg
3BCDFDD8-30A7-4414-B119-C16F35AD29AA.jpeg (3.19 MiB) 2012 keer bekeken

Edit; teksten moeten andersom staan dus..
#3339940
Siberienne schreef:;D ;D overduidelijk, het zwembadseizoen is geopend
Nou dat had hij 2 maand geleden al geopend, Lola liep nog met d’r jasje aan terwijl hij ging zwemmen; maar nu heeft hij ook besloten dat de vijver bij ons nieuwe huis prima als grote drinkbak/zwembad voldoet!
Door Siberienne
#3339942
constance.blokzijl schreef:Nou dat had hij 2 maand geleden al geopend, Lola liep nog met d’r jasje aan terwijl hij ging zwemmen; maar nu heeft hij ook besloten dat de vijver bij ons nieuwe huis prima als grote drinkbak/zwembad voldoet!

Maf maar waar; hier krijg ik ze zelfs met 35c de vijver niet in...terwijl die express een ondiep stuk heeft
#3339944
Siberienne schreef:

Maf maar waar; hier krijg ik ze zelfs met 35c de vijver niet in...terwijl die express een ondiep stuk heeft
Kan ik me wel voorstellen; Lola is er ook niet dol op; met 35 graden zou die nog gaan met wat overtuiging dat ze heus niet zomaar verdrinkt maar Harry is echt een waterrat; die duikt elke plas/sloot/vijver in als hij de kans krijgt.....
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3339991
Appie moet ook niets van water hebben; hij loopt bij wijze van zelfs een kilometer om, om niet door een waterplas te hoeven lopen :biggrin2: ..... Terwijl Saar, in de 4 weken dat ze bij ons is, al in de sloot is gesprongen om een stukje te zwemmen :D ..... Mn man wilde beiden vorig weekend even douchen, zeker Saar.... zet ie Saar in de badkamer, douche aan, badkamerdeur dicht, loopt mevrouw zo richting de douche en gaat gewoon er zelf onder staan :???: :P .... en Appie.... die heeft de boel weer eens bij elkaar ‘gegild’ onder de douche.... 2 teckels, 2 verschillende karakters ;) .....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door