Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door joel
#3333968
Kim_S schreef:Iemand anders vond mijn pupje ook knap :cool:

image.jpeg

Beste Wetterhoun reu issie geworden. Ik loop de rest van de maand naast mijn schoenen :D
Gefeliciteerd!!
Gebruikersavatar
Door pike
#3333978
Kim_S schreef:Iemand anders vond mijn pupje ook knap :cool:

image.jpeg

Beste Wetterhoun reu issie geworden. Ik loop de rest van de maand naast mijn schoenen :D
Gaaf hoor, gefeliciteerd! :D Wat ga je volgende maand doen? :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3334097
Daar zijn ze dan, Jut en Jul.

Afbeelding

Jari is voor de duvel niet bang, want als je een restje walnoot kan scoren, dan loop je gewoon een kooitje in waar twee onbekende vogels op zitten ;D (en ja, Jari plukt, doet hij al jaren, na een huidprobleem is er iets mis gegaan met hoe hij zijn veren meent te moeten verzorgen. Hij heeft er geen last van, is kerngezond en gelukkig)

Afbeelding

Pongo is veel meer onder de indruk. Hij wil ook nog niet opstappen, kijkt de kat uit de boom. Maar hij kletst en fluit al wel best veel, dus op die manier maken we met hem contact. En hij krijgt natuurlijk alle tijd die hij nodig heeft om te wennen.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3334114
zurca schreef:Wat een leuke logés Karin!
Wat vinden jullie eigen vogels ervan?
Kaela kon eerst haar ogen niet geloven en besloot vervolgens dat haar ego drie grijsjes makkelijk aan kan. Dus die maakt zich de pis niet lauw en gaat haar eigen gang.
Charlie heeft geen idee wat ie er mee moet. Die zit erbij en kijkt er naar. Ben benieuwd of hij morgen of overmorgen uit de kooi wil komen. Als ie het te spannend vond dan gaat ie dat weigeren. Maar hij leek toch best op zijn gemak, liet Jari best dichtbij komen en is maar een keertje geschrokken. Ik zal hem morgen even in hun eigen kamer 1 op 1 aandacht geven, dan kan ik zien hoe dit avontuur bij hem valt.
Gebruikersavatar
Door pike
#3334122
Kaela schreef:Daar zijn ze dan, Jut en Jul.

Jari is voor de duvel niet bang, want als je een restje walnoot kan scoren, dan loop je gewoon een kooitje in waar twee onbekende vogels op zitten ;D (en ja, Jari plukt, doet hij al jaren, na een huidprobleem is er iets mis gegaan met hoe hij zijn veren meent te moeten verzorgen. Hij heeft er geen last van, is kerngezond en gelukkig)
Wat een leuke foto's komen er toch altijd voor bij van de vogels! Ik dacht dat je er twee bij had maar het zijn dus loges?
Het is wel een kaal kippetje die Jari, misschien was hij in zijn vorige leven gier, die hebben ook van die kale nekken ::)
Gebruikersavatar
Door pike
#3334123
Lekker buiten genieten van het zonnetje:
IMG_5791.JPG
IMG_5791.JPG (6.04 MiB) 1337 keer bekeken
fullsizeoutput_2990.jpeg
fullsizeoutput_2990.jpeg (6.31 MiB) 1337 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3334129
Kaela schreef:Daar zijn ze dan, Jut en Jul.

[img]https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5B3AE898[/img

Jari is voor de duvel niet bang, want als je een restje walnoot kan scoren, dan loop je gewoon een kooitje in waar twee onbekende vogels op zitten ;D (en ja, Jari plukt, doet hij al jaren, na een huidprobleem is er iets mis gegaan met hoe hij zijn veren meent te moeten verzorgen. Hij heeft er geen last van, is kerngezond en gelukkig)

[img]https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5B0A6E89[/img
.
Pongo is veel meer onder de indruk. Hij wil ook nog niet opstappen, kijkt de kat uit de boom. Maar hij kletst en fluit al wel best veel, dus op die manier maken we met hem contact. En hij krijgt natuurlijk alle tijd die hij nodig heeft om te wennen.

[img]https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5B41A71D[/im]
Ah, daar zijn ze dan. :)
Het is wel jammer he van Jari zijn verenkleed. Hij is er vast niet minder lief van, maar het is jammer van zo'n mooie vogel.

Wat fijn dat ze niet bang zijn van elkaar en er rustig onder blijven. Ik kan wel volgen dat Kaela het prima vind, 3 grijze mannen om haar heen. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3334131
pike schreef:Wat een leuke foto's komen er toch altijd voor bij van de vogels! Ik dacht dat je er twee bij had maar het zijn dus loges?
Het is wel een kaal kippetje die Jari, misschien was hij in zijn vorige leven gier, die hebben ook van die kale nekken ::)
Ja het zijn loges. Ze blijven vijf weken en dan gaan ze weer terug.
We hebben al gegrapt dat Jari zijn trui is vergeten, maar wel de broek aan heeft, want hij is de baas over Pongo.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3334132
pearlsofpassion schreef:Ah, daar zijn ze dan. :)
Het is wel jammer he van Jari zijn verenkleed. Hij is er vast niet minder lief van, maar het is jammer van zo'n mooie vogel.

Wat fijn dat ze niet bang zijn van elkaar en er rustig onder blijven. Ik kan wel volgen dat Kaela het prima vind, 3 grijze mannen om haar heen. :biggrin2:
Hij zou zeker heel mooi zijn geweest met veren, hij is heel mooi donker en gezoomd op zijn kop. Maar ja, het is zoals het is.

Ik heb echt genoten van hoe goed het ging gisteren! Vandaag moet ik de uren inhalen die ik gister eerder weg kon, dus vandaag geen tijd voor uitgebreide speelacties. Maar een dagje dingen laten bezinken is ook erg goed is mijn ervaring. Qua wennen en verwerking zijn grijsjes echt heel langzaam, die hebben echt de tijd nodig.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door