Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3365393
Eef+doggies schreef:Ach gut :smitten: :smitten:

Bij jullie krijgen ze zeker ook nooit wat :cool: :biggrin2:

Als ik eten maak zit Bella altijd naast me voor het geval er wat valt :D

Nee nooooooit
Wij noemen Shad de dweilmachine, die maakt de keukenvloer altijd grondig schoon...
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3365688
Charlie hoorde de dierenarts gisteren over meer lichaamsbeweging en dacht goh, misschien is zwemmen iets voor mij. En dus sprong ie vanavond pardoes in het bad.

Ongelooflijke. Halve. Zool.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3365925
Afbeelding

Zoek de vliegende hond. :biggrin2:


Afbeelding

Alweer op muizenjacht.


Afbeelding

Het was nog een beetje wit bij ons, vanmorgen. En Moyra doet er altijd alles aan om niet leuk van dichtbij op de foto te hoeven. Wegdraaien, neus naar beneden, even versnellen zodat ik te laat ben. ::) Dan maar zo. ;D
Door - pien -
#3365971
-Annemarie- schreef:Afbeelding

Zoek de vliegende hond. :biggrin2:


Afbeelding

Alweer op muizenjacht.


Afbeelding

Het was nog een beetje wit bij ons, vanmorgen. En Moyra doet er altijd alles aan om niet leuk van dichtbij op de foto te hoeven. Wegdraaien, neus naar beneden, even versnellen zodat ik te laat ben. ::) Dan maar zo. ;D
;D ;D ;D
Wat een lief oud snoetje heeft ze :smitten:
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3365997
Over oude snoetjes gesproken
F4CF81CC-FF34-4DCB-8556-8D00DE634879.jpeg
F4CF81CC-FF34-4DCB-8556-8D00DE634879.jpeg (475.19 KiB) 1803 keer bekeken
1183D34A-F9E0-4986-9BE0-8C104B11F27E.jpeg
1183D34A-F9E0-4986-9BE0-8C104B11F27E.jpeg (338.73 KiB) 1803 keer bekeken
10 jaar en 7 maanden, beste hond ever!
Door eelke
#3366048
Heerlijk gewandeld en daarna terras. Voor ons lekker in het zonnetje maar op de steentjes liggen is toch wel koud. Dus dan offer je uiteraard je warme sjaal.

AfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3366073
eelke schreef:Heerlijk gewandeld en daarna terras. Voor ons lekker in het zonnetje maar op de steentjes liggen is toch wel koud. Dus dan offer je uiteraard je warme sjaal.

AfbeeldingAfbeelding
Ahhhhh, heerlijk toch! :smitten:

eelke schreef:Ah Moyra, hoe oud is zij nu?
Bijna 12. Geschat hè, want het is een Spaanse puienzeiker. :biggrin2: Toen ze hier kwam was ze aan het 'wisselen'. Die kiezen zijn er echter nooit meer bijgekomen dus het zou zo maar kunnen zijn dat ze toch ouder is. Ze was toen wel slank, en is niet veel groter geworden. Wel uitgezwaard, maar dat is ook niet zo raar als je van de straat komt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door