Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3360286
Onze grote zwarte boef! Nooit geweten hoe onwijs lastig het is om een zwarte hond fatsoenlijk op de foto te zetten! Afbeelding

En ik wil eigenlijk meedoen aan de minishoot van Andreas Romeijn, die is 1 december maar dat is in Hendrik-Ido-ambacht en da’s best ver rijden vanaf Zwolle voor 3 foto’s in hoge resolutie per hond en dan €105 betalen....
Twijfel, twijfel...
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3360312
constance.blokzijl schreef:Onze grote zwarte boef! Nooit geweten hoe onwijs lastig het is om een zwarte hond fatsoenlijk op de foto te zetten! Afbeelding

En ik wil eigenlijk meedoen aan de minishoot van Andreas Romeijn, die is 1 december maar dat is in Hendrik-Ido-ambacht en da’s best ver rijden vanaf Zwolle voor 3 foto’s in hoge resolutie per hond en dan €105 betalen....
Twijfel, twijfel...
Ik mag hier vast niet al te commercieel doen, maar ik zit dichterbij ;) En ik beheers zijn techniek.
#3360313
Kaela schreef:
Ik mag hier vast niet al te commercieel doen, maar ik zit dichterbij ;) En ik beheers zijn techniek.
Echt? Ik vind zijn foto’s zooo gaaf! Vooral de donkere honden met zo’n donkere achtergrond...

Maar jij zit inderdaad heel veel dichterbij.... oh dat schept perspectieven!
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3360512
Bestaat er iets schattigers dan een hond met korte pootjes? Behalve misschien een hond met korte pootjes en een truitje aan?
IMG_2001.JPG
IMG_2001.JPG (3.37 MiB) 2276 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3360514
Spikkelneus schreef:Bestaat er iets schattigers dan een hond met korte pootjes? Behalve misschien een hond met korte pootjes en een truitje aan?
Nope! :smitten:
Door Siberienne
#3360679
Spikkelneus schreef:Bestaat er iets schattigers dan een hond met korte pootjes? Behalve misschien een hond met korte pootjes en een truitje aan?
IMG_2001.JPG
Aaaaah wat lief!

Spot doet zijn schattige best weer eens in de auto
221CF083-50A8-4BE1-9F1B-A77EE56BA779.jpeg
221CF083-50A8-4BE1-9F1B-A77EE56BA779.jpeg (266.98 KiB) 2211 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3361502
Scot hoeft helemaal niet zo hard zijn best te doen, lukt vanzelf ook wel :-*

Kaela was een beetje ADHD vanmorgen. Dus die mocht zich even uitleven op de speelkooi. Wat ze dan ook naar hartelust deed!
IMG_6682kl.jpg
IMG_6682kl.jpg (769.57 KiB) 2110 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3363035
joel schreef:Jep het is weer truien en jassen weer!
Deze zien er wel fijn uit! Zijn ze van dog gear?
Ik heb voor Lizzy weer zitten breien :biggrin2:
Die blauwe van Tuur is van Doggear, de groene van Dali heb ik zelf gemaakt van fleece.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door