Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3378511
koekje schreef:Ahhh! Wat een lekker blij ei! En ook al weer een hele kerel!

Waar is tie tegenaan gestuiterd? ;D
Bedoel je die ooievaarsbeet op z'n voorhoofd?
Das dus nog steeds van bij de geboorte. Zou volledig moeten wegtrekken, maar het staat er ondertussen al vrij lang. Mij valt het al niet meer op... :)

Ze groeien idd zo snel he. En Maxime is dan ook nog eens heel gemotiveerd om alles zo snel mogelijk te kunnen dus hij is in de meeste dingen nogal snel. Alleen doorslapen, dat lukt voor geen meter. ::) :P
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3378513
src_esther schreef:Wat een vrolijk manneke. Is dat standaard of een uitzondering?
Meestal wel.
Enkel als er hij honger/pijn/verveeld/moe/vuile luier is/heeft en sinds een dikke maand als ik uit het zicht ga. Dat laatste is de leeftijd, gaat wel weer weg.
En tegenwoordig huilt hij 's nachts heel veel. Ik hoop dat dat ook wat uit verlatingsangst is en overgaat.

Op zich is het een heel vrolijke baby ja. De meeste mensen vinden hem heel guitig en aimable.
Door src_esther
#3378514
pearlsofpassion schreef:Meestal wel.
Enkel als er hij honger/pijn/verveeld/moe/vuile luier is/heeft en sinds een dikke maand als ik uit het zicht ga. Dat laatste is de leeftijd, gaat wel weer weg.
En tegenwoordig huilt hij 's nachts heel veel. Ik hoop dat dat ook wat uit verlatingsangst is en overgaat.

Op zich is het een heel vrolijke baby ja. De meeste mensen vinden hem heel guitig en aimable.
Als ze dan maar niet vinden dat ze hem te pas en onpas over de bol moeten aaien. Gut wat vond ik dat vreselijk die ongevraagde 'intimiteit'.
#3378515
Fenixjuh schreef:Hoe kan het nou een draak zijn? Hij kijkt zo lief :)

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Hij kan ook lief zijn hoor, maar ik heb van de week de lantaarnpaal geknuffeld dankzij hem, een onverwacht sprintje getrokken, hij is in een dreksloot gesprongen, en we zijn de dijk afgerend omdat er roeiers langs kwamen (en je weet nooit of die vanaf het water zo de wal opspringen he!) en dan was het niet eens een hele gekke week Afbeelding

Ik roep dan elke keer dat ik hem op marktplaats zet maar ala hij dan zo naar me kijkt ben ik ook alles weer vergeten...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door