Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3325322
Kaela schreef:Wat een schatje, die Sunny! En met een heerlijk genietend pretbekje!

Ik smolt vanmorgen bij de facebookherinnering. Dus ik deel hem even. Twee jaar terug had ie na kerst het papieren tafelkleed van tafel getrokken om er op te gaan slapen.

Afbeelding
Ja , dat weet ik nog , je beschreef het hier toen ook
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3325324
smulpaap schreef:Ja , je moet er wat voor over hebben om draken te fotograferen :biggrin2:
Dat rode kleed is ook wel favoriet geloof ik he ?
Doe ik graag :biggrin2:

Ja dat kleed daar is ie echt dol op. Wij wat minder, want al het haar blijft er in hangen :-X Maar als het pupje er blij van wordt... ::)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3325363
Tipje aan Kim: met een zoom groom borstel krijg je haar echt geweldig uit allerlei kleden. ;) Is ook even op je knieën werken maar gaat verrassend goed vooruit en kan je daarna weer heen hele tijd gewoon stofzuigen voor het echt té erg wordt.

Op de hond werkt het ook, maar van de tapijten slijten de noppen, dus neem ik daar een andere voor. :biggrin2:
Door eelke
#3325378
Oh voor kleedjes, de poef en zo, dus. Dit is een vloedkleed zie ik. Daar gebruik ik dus de beroemde rubberen bezem voor. Oh en de robotstofzuiger doet vloerkleden ook echt heel goed!
Door Siberienne
#3325380
eelke schreef:Ik gebruik ook een rubberen borstel inderdaad. Net zoals de beroemde bezem, maar dan in de handveger versie.
Waar haal jij die? Ik zoek al tijden een rubber borstel maar kan hem niet vinden en ook mijn rubber bezem is langzaam aan vervanging toe...
Door eelke
#3325381
Siberienne schreef:Waar haal jij die? Ik zoek al tijden een rubber borstel maar kan hem niet vinden en ook mijn rubber bezem is langzaam aan vervanging toe...
Uhm, de handveger komt van een bevriende kapster die hem niet gebruikte, en de bezem van de action maar da's ook al lang geleden...als eens op internet gezocht?

Je hebt die borstels ook in lieveheersbeestjes versie geloof ik.

Ah deze dus;
Afbeelding

En ik heb er dus zo een;

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3325382
Een rubberen bezem werkt wel minder op kleden, vind ik. Dan heb ik liever een hondenborstel ipv zoiets als hierboven. Want dan kan je wat meer druk zetten en de noppen zijn stevig en dik ipv te veel mee te geven zodat ze ook diep haar weghalen.
Als ik een kleed na een jaar doe, haal ik er precies 3 kleden uit. ::) En dan heb ik het wekelijks met de turboborstel van de stofzuiger gedaan. Die haalt ook al veel weg.

Het lukt me niet een foto van het net hier te plaatsen...
Door eelke
#3325390
Oh de mijnes zijn ook best harde noppen vind ik.

Maar ik heb dat Atz vloedkleed dan ook niet (meer, is de ikea Hampen hé? Die hadden wij hier in de puppytijd). Het kleed wat we nu hebben is echt 10 keer fijner schoon te houden wat dat betreft, ook wel hoogpolig maar de draden zitten veel dichter op elkaar.
Door Siberienne
#3325685
Oh dank je Eelke, toevallig een winkel in kapperspullen in de buurt, en die hebben idd rubber bezems.

Het is modderig hier, heel modderig, en S2 wil toch af en toe effe tekeer gaan...

Dus ik heb nieuwe sproeten en met outfit ben ik ongeveer een pond modder zwaarder....
67B65C39-67BB-4317-8E70-8BD2BE0F5A8E.jpeg
67B65C39-67BB-4317-8E70-8BD2BE0F5A8E.jpeg (842.76 KiB) 1354 keer bekeken
9A5954C4-6633-4F72-BE27-9E2ABAD876E0.jpeg
9A5954C4-6633-4F72-BE27-9E2ABAD876E0.jpeg (243.78 KiB) 1354 keer bekeken
Modder is gezond toch?

@anne ik wil sneeuw!!
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3325990
Whaa, siberienne, wat zie je er goed uit! Volgens mij hebben jullie genoten! :)
Goh, wat een modder, het zit echt overal he!?

Bandit en ik hebben in de badkamer gebivakkeerd vannacht, dat was de enige plaats die voor hem houdbaar was en waar hij zelfs heeft kunnen slapen.
Met de laptop erbij was het voor mij ook goed te doen. :biggrin2:
DSC07675.JPG
DSC07675.JPG (2.69 MiB) 1282 keer bekeken
Door smulpaap
#3325998
Border Bandit schreef:Whaa, siberienne, wat zie je er goed uit! Volgens mij hebben jullie genoten! :)
Goh, wat een modder, het zit echt overal he!?

Bandit en ik hebben in de badkamer gebivakkeerd vannacht, dat was de enige plaats die voor hem houdbaar was en waar hij zelfs heeft kunnen slapen.
Met de laptop erbij was het voor mij ook goed te doen. :biggrin2:

DSC07675.JPG
Werd het toch nog een gezellig onderkomen :biggrin2:
Maar fijn hoor dat Bandit lekker heeft geslapen ;) :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door