Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3342745
Diego heeft net zijn eerste fietsles gehad - eerst een stukje lopen met de fiets in de linker- en de hond in de rechterhand en terug gefietst. Binnen 10 minuten weer terug, maar hij is er toch moe van (dat heeft hij heel sterk bij nieuwe ervaringen). Omdat onze Nuria qua gezondheid hard achteruit gaat, lopen we niet zo heel veel meer, en dus heeft onze jongeman extra beweging nodig! Ik hoop dat hij het snel leuk gaat vinden.
IMG_20180523_131417.jpg
IMG_20180523_131417.jpg (3.3 MiB) 2050 keer bekeken
Door Eef+Stippels
#3342873
Vervelend dat het slechter met Nuria's gezondheid gaat :(

Ik hoop voor jullie dat Diego gaat genieten van het fietsen! Vindt hij het fijn om in zijn eentje mee te gaan?
Onze eerste twee honden en Xindy vonden/vinden dat heerlijk. Bella niet, die vindt het buiten te spannend om in haar eentje mee te gaan.
Gebruikersavatar
Door joel
#3343053
[quote="zurca"]"Joel"; Is dat jullie "kleine puppie"??? Wauw zeg....wat een prachtige hond is dat geworden :smitten

Jep, hij is nu 9 mnd, en dit weekend mag hij voor t eerst met nog 13 andere Silkens zich van zn beste kant laten zien op de clubmatch in Culemborg.
(Nu al trots op hem :) )
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3343172
Heerlijk gewandeld vandaag. Vrienden hadden ons meegevraagd en de honden zeggen nooit 'nee' :)

Afbeelding
Wel even schrikken, Dexter liep ineens met iets in zijn bek... Van schrik en bewondering Snows eerste zwemslagen gemist :( (knuffeltje is dol op door het water rennen maar met de voetjes los had hij nog niet gedaan)

Afbeelding
Daarna wel lekker gelopen

Afbeelding
En beste vriendjes

Afbeelding
En nog even met z'n allen op de foto

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3343334
Fenixjuh schreef:Heerlijk gewandeld vandaag. Vrienden hadden ons meegevraagd en de honden zeggen nooit 'nee' :)



Afbeelding
En nog even met z'n allen op de foto

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Ik dacht toch echt even dat ik Iggy op de foto zag :D

"ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk"
De foto moest snel snel voor zijn 52 weken project en dan gaat het natuurlijk nooit zoals je wilt.
Hier moest ik het maar mee doen dan:

Afbeelding21/52 Just in time by Pr1mo Fotografie, on Flickr
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3343335
Kaela schreef:Buiten douchen, dat is toch wel het ultieme pleziertje van Charlie

2B64A0CC-5138-420E-8536-A083692EEED8.jpeg
Wat heerlijk, ziet er verfrissend uit.
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3344189
Bestelling uitpakken/vriezers inpakken hoef ik nooit alleen te doen. Er zijn altijd 2 engeltjes die hun allerliefste gezichtje opzetten, want je weet maar nooit :angel2:
IMG_0209.JPG
IMG_0209.JPG (2.18 MiB) 2059 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door