Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3324559
En dan lig je rustig op de bank uit te buiken na het ontbijt.....
IMG_8686 (2).JPG
IMG_8686 (2).JPG (927.08 KiB) 1523 keer bekeken
..... komt je debiele broertje je rust verstoren.
IMG_8692.JPG
IMG_8692.JPG (1.93 MiB) 1523 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3324734
De intervallen tussen Dali zijn osteopatie behandelingen worden steeds korter, daarom zijn we vandaag met lasertherapie begonnen. Hopelijk kunnen we hem daarmee wat langer goed houden dan de 10 weken die nu tussen de behandelingen zitten. Is ie niet mooi met zijn beschermbril?
IMG_8707 (2).JPG
IMG_8707 (2).JPG (910.39 KiB) 1808 keer bekeken
Door hannabelgje
#3324807
Kaela schreef:
De wetenschap dat ik haar vaker op mag halen maakt veel goed.

Het was voor ons ook vrij bizar om met haar te lopen. Zo anders. Er waren jongens vuurwerk aan het afsteken, ze keek niet eens op. Wel goed voor ons hoor, raken we op de een of andere manier onze eigen vaste patroontjes ook wat van kwijt.
Mocht je even terug willen naar die patroontjes dan mag je Zoë altijd lenen hoor. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3324810
hannabelgje schreef:Mocht je even terug willen naar die patroontjes dan mag je Zoë altijd lenen hoor. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Waaaaaah, dank je, maar nee dank je :P
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3324826
hannabelgje schreef:Flauw hoor. Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Vandaag even lekker rondgehangen met de vogels. Eerst douchen, daarna chillen. Kaela kreeg haar sneeuwmanpingata, maar toonde geen belangstelling. Ze ging liever poetsen. Charlie wilde wel even geaaid en scharrelde wat rond. Lekker chil!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3324866
Ik vind.het zo geweldig hoe jullie samenleven met die vogels. Ik geniet in hun plaats van hun leventje en dus ook.van alle foto's.
Geeft het nooit problemen met de katten? Of staan de papegaaien hun mannetje wel?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3324874
pearlsofpassion schreef:Ik vind.het zo geweldig hoe jullie samenleven met die vogels. Ik geniet in hun plaats van hun leventje en dus ook.van alle foto's.
Geeft het nooit problemen met de katten? Of staan de papegaaien hun mannetje wel?
In principe hebben de katten diep respect voor ze. Maar soms zijn ze te nieuwsgierig en dan moeten wij wel opletten. Want beide vogels zouden ze bijten en dat doen ze niet zachtjes. En Kaela is net te klein, als die gaat fladderen triggert dat wel jachtinstinct. Charlie niet, die komt als een airbus hun kant op en dat triggert alleen maar bijzonder vlugge vluchtreacties ;D.
Maar ze kunnen veilig bij de kooi komen, ik ben er niet bang voor dat ze ze door het gaas trekken, zoals katten wel met kanaries kunnen doen.
Door Siberienne
#3324878
Ik had gisteren gestept. Beetje weerstandstraining door de modder. Toegevoegde activiteit kerstvakantie; step poetsen ;) ;)
FA8731ED-9B6A-40DB-B2A9-FBF1F8DD2941.jpeg
FA8731ED-9B6A-40DB-B2A9-FBF1F8DD2941.jpeg (807.19 KiB) 1666 keer bekeken
Bijlagen
15DF86EE-91BB-45B0-925E-73176B04A935.jpeg
15DF86EE-91BB-45B0-925E-73176B04A935.jpeg (699.09 KiB) 1666 keer bekeken
Door Siberienne
#3324880
Kaela schreef:In principe hebben de katten diep respect voor ze. Maar soms zijn ze te nieuwsgierig en dan moeten wij wel opletten. Want beide vogels zouden ze bijten en dat doen ze niet zachtjes. En Kaela is net te klein, als die gaat fladderen triggert dat wel jachtinstinct. Charlie niet, die komt als een airbus hun kant op en dat triggert alleen maar bijzonder vlugge vluchtreacties ;D.
Maar ze kunnen veilig bij de kooi komen, ik ben er niet bang voor dat ze ze door het gaas trekken, zoals katten wel met kanaries kunnen doen.

;D ;D ;D de Airbus! Geweldig, zie het voor me!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door