Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3138700
hannabelgje schreef: Wat nou naar huis, ik zit hier prima. Ga maar alleen als je zo nodig naar huis wil

Afbeelding
;D ;D ;D

Afbeelding

Poef ligt zo lekker warm op de laptop dat 'ie vergeten is z'n tong in te trekken  ::)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3139460
Papegaaien hoopers:

Afbeelding

Target aanleren. Het is dat ze vier teentjes heeft, anders kreeg ik een hele dikke middelvinger  ;D. Dat gaat nog even duren voordat ik een stoer filmpje plaatsen kan  ::)

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3139563
-Annemarie- schreef: Afbeelding

Vandaag, hond met stok. Ik kan me voorstellen dat je denkt: wat is daar zo bijzonder aan? 

Nou, het was DROOG.  :biggrin2:
Dat laatste is inderdaad heel bijzonder ja. :biggrin2: :biggrin2:

Maar foto's van jullie grote, kleine lieverd zien we altijd graag. :-*
#3139921
Herkenbaar? Je loop in een gebied waar je nog niet eerder bent geweest, ziet een plekje ooh mooi, als ik de hondjes nou zo, ik zo ga staan dan moet dat een perfect plaatje opleveren! Nou niet met je telefoon AfbeeldingAfbeelding

Dit is eerder een gevalletje 'zoek de bulldog' geworden.... Maar wel heerlijk, droog 8 kilometer kunnen wandelen!
Door smulpaap
#3139973
constance.blokzijl schreef: Herkenbaar? Je loop in een gebied waar je nog niet eerder bent geweest, ziet een plekje ooh mooi, als ik de hondjes nou zo, ik zo ga staan dan moet dat een perfect plaatje opleveren! Nou niet met je telefoon AfbeeldingAfbeelding

Dit is eerder een gevalletje 'zoek de bulldog' geworden.... Maar wel heerlijk, droog 8 kilometer kunnen wandelen!


Even goed kijken , maar ik heb ze gezien  :biggrin2:
Door smulpaap
#3139976
-Annemarie- schreef: Afbeelding

Vandaag, hond met stok. Ik kan me voorstellen dat je denkt: wat is daar zo bijzonder aan? 

Nou, het was DROOG.  :biggrin2:


Dat is tenminste een stoere hond met dat formaat stok  :biggrin2:
Die smurf van mij kwam in het kader van we zullen ons steentje bijdragen aan het opruimen van takken en stokken trost bij me .... met jawel . Ik moest goed kijken , 2 cm stok
En dat mocht ik nog weg gooien ook voor haar  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door