Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3134386
Wat een prachtige foto's! !

Ik kreeg vanmorgen een cadeautje van Jacy: een eigen huisdier!
Jacy mocht even op bed terwijl vriendje dit nieuwe huisdier weer naar buiten werkte. .

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door joel
#3136307
We zijn terug van vakantie, door Qadir zijn nagels minder kunnen wandelen dan we anders zouden doen maar toch heerlijk genoten. Hier een kleine reportage van de honden deze week  ::)

Geen actiefoto's van Qadir dus, maar zo even in het windje een beetje showen kan nog wel  ;D
Afbeelding

Afbeelding

Even slapen.....
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3136393
Qadir is zo'n fotomodel, die hoeft niet in actie voor een mooie foto ;-) wel hoop ik dat je zijn nagels onder controle weet te krijgen zodat hij wel weer lekker kan rennen ;-)
Gebruikersavatar
Door joel
#3136585
dinky89 schreef: Qadir is zo'n fotomodel, die hoeft niet in actie voor een mooie foto ;-) wel hoop ik dat je zijn nagels onder controle weet te krijgen zodat hij wel weer lekker kan rennen ;-)
jawel, want zo is het geen uitdaging om een topsnelheid foto te maken, zo lukken ze altijd  ;D

Jacqueline&Rica schreef: mooie foto's!  :D wat is er met zijn nagels? :-\
Zijn lichaam stoot zijn nagels af, wat natuurlijk pijnlijk is en hij niet kan rennen, graven, spelen. Hij krijgt daar nu pijnstilling en medicijnen voor en gaat het ietsje beter.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door