Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3075478
Vanuit hier ook veel sterkte voor Daphne en Katinka. Er wordt morgen geduimd en ik zal een kaarsje branden.
Inmiddels begint kleine Nori een grote Nori te worden en ook te ruiken naar een echte kater. Eens kijken of we voor volgende week vrijdag een afspraak kunnen maken om wat onderdelen in te leveren. Ik blijf dat toch ontzettend eng vinden. Brrrr
#3075516
Sterkte Kira.

Hier vandaag een rond ren dag.
Vanmorgen eerst even langs de markt om kippenharten en kippenlevers te halen.
Dan kan ik die drogen het weekend.
Ook alvast even langs de Lidl om kip en kalkoefillet te halen ook om te drogen.
En ik moet naar de Action om goedkope fietstassen.
Die heb ik wel nodig want ik doe alles op die fiets.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3075596
De duimen draaien voor lieve Bronwyn!

Oscar en ik hebben vanmorgen ook een bezoekje Sneek gedaan. De voorraad pillen is weer aangevuld en meneer heeft even op de weegschaal gestaan. 32 kilo precies. En het blijft toch zo fijn, dat als de wachtkamer vol zit en je aangeeft dat je graag Oscar wil wegen, dat direct de zijingang open wordt gemaakt voor een weegschaal in een ruimte zonder andere mensen en honden. Gewoon, zonder dat je er om hoeft te vragen.

Nu hopen dat mijn hoofdpijn wat gaat zakken en dan avonddienst draaien.
Door eelke
#3075628
Ze is bijna aan de beurt, duimpjes aan :)

Zeehonden geluid is overgegaan op walrussen geluid. Spierpijn in mijn buik van het hoesten, maar met de zomer is zicht is dat natuurlijk helemaal niet erg  :D toch dapper verder gegaan met verven, ik moet nu nog 1 kant van de laatste deur doen. Vind het wel knap dat er nog steeds geen hond aan de verf vastgeplakt heeft gezeten.
Ondertussen de top 100 van de 0's aan het luisteren op 3fm. Da ware nogges tije jonge. Van de basisschool naar de middelbare, naar het mbo, naar mijn eerste baan, naar het kopen van ons huis, alles trekt aan me voorbij zo. Wat kan er veel gebeuren in 10 jaar tijd. Herinneringen plak ik altijd aan liefjes vast (of andersom).
Nu the killers. Herinnering, ons tweede weekendje weg, naar belgie. Tomtom die ons verkeerd (nou ja, onlogisch vooral) stuurde waardoor we 10 km in de polder over betonplaten moesten rijden. Op de terugweg veel sneeuw gevallen, waardoor we zowat de hele dag over de reis deden, en ik de auto de berg op heb moeten duwen omdat het anders echt niet ging.

Ohw, nu Live - overcome. 9/11 natuurlijk.
Door hannabelgje
#3075650
Wekelijkse boodschappen gedaan. 1 was klaar, was 2 in de machine. En het belangrijkste neefje Tristan geknuffeld en zijn twee eerste tandjes bewonderd en gevoeld. Schoonzus niet blij, haar naaimachine is kapot en niet meer te maken. Ze mag nu de mijne wel ff lenen. Ik heb op het moment toch geen tijd ervoor.
Gebruikersavatar
Door kira
#3075660
Wachten duurt lang. Bedankt voor alle duimen.

Kaela gaat altijd fijn daar. Kleine beer doen we buiten op de stoep of tillen we samen naar binnen. Dame durfde de laatste keer zelfs een voertje aan te pakken doordat er de keren ervoor zo goed geluisterd is naar haar grenzen. Bron gaat nog altijd blij naar binnen. Geen discussie over voer en enten is dan ook nog fijn.
Door Mowgli
#3075747
Ik hoop dat de operatie goed is verlopen Kira...
eelke schreef: Vind het wel knap dat er nog steeds geen hond aan de verf vastgeplakt heeft gezeten.
Dat is het lot tarten  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3075780
Oo vandaag weer geopereerd, pfff heel veel beterschap voor Bronwyn  :-* Moge het meisje nu alleen maar voorwaarts gaan, dat verdient ze en jullie ook.  :bigarmhug:

Hier verhuisd!

Der neue kuechen ingeruimd  :biggrin2:
Na dat is nog moeilijk er zal nog het een en ander verplaatst worden
Wel blij met de nieuwe keuken  :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Inductie  :smitten:

En och ja er zit een klein foutje in  ;D valt niet op , ach wordt geregeld
Laatst gewijzigd door Kaio op vr 20 feb 2015, 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door