Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3292228
Doranto . Wat lief , dat kleine knuistje :-* :-*

En ja , de tijd vliegt . We missen de tweeling wel . We hebben ze half Febr voor het laatst gezien
Maar ja , toen kwam Thara . Maar eind April gaan we weer naar ze toe
Dat kan dan net nog , half Mei komt nummer drie er ook aan
Gebruikersavatar
Door Hope
#3292398
Anne in Duitsland schreef:Helemaal gemist deze! Ik vraag me bijna dagelijks af hoe het met je gaat en of je niet al geworpen hebt; volgens mijn persoonlijke telling sinds de laatste keer dat we elkaar hebben gesproken moet je nu ongeveer 63 weken zwanger zijn. :biggrin2: Ik hoop dat de bevalling spoedig zal verlopen en dat er een kerngezonde hummel uitplopt, zodat je zonder scrupules wraak kunt gaan nemen voor de afgelopen negen maanden! ;D Hou je goed en succes!
Ik voel me ook 63 weken zwanger ;D
Maar nog steeds geen baby hier, we wachten het maar af. Nu 39 weken...
Gebruikersavatar
Door koekje
#3292430
eelke schreef:Ik hoorde iets over seks met een ananas, maar het kán dat ik er een beetje naast zit hoor :biggrin2:
Nee, je zit goed! Als je eenmaal aan die ananas gewend bent, is een hoofdje dat staat peanuts! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3292436
koekje schreef:Nee, je zit goed! Als je eenmaal aan die ananas gewend bent, is een hoofdje dat staat peanuts! :biggrin2:
;D ;D ;D
En :-X
Door eelke
#3292437
koekje schreef:Nee, je zit goed! Als je eenmaal aan die ananas gewend bent, is een hoofdje dat staat peanuts! :biggrin2:
Ja ik heb natuurlijk net 100+ geboortes begeleid dus dan heb je er toch verstand van hé :cool:

Zet m op Hope!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3292496
Vandaag voor het eerst een dik uur met Laurens op mijn rug geknoopt gewandelt. En zelf geknoopt natuurlijk. :biggrin2:
Hij zat uiteindelijk nog een tikje lager dan ik graag zou zien, maar het was zeker een goed begin. Als hij rechtop zat kon hij net over mijn schouder kijken. Alleen ging hij al snel een beetje naar een kant hangen... ::)
Maar de doek bleef eigenlijk goed zitten. Ikke blij.
Met een peuter van dik 12kg vond ik het al heel goed van mezelf dat hij uiteindelijk zo hoog zat. Voorheen zakte hij altijd veel te veel tijdens het knopen.

Alleen spijtig dat er niemand in de buurt was om een foto te nemen. :cool:
Door suzanne 1
#3292659
pearlsofpassion schreef:Vandaag voor het eerst een dik uur met Laurens op mijn rug geknoopt gewandelt. En zelf geknoopt natuurlijk. :biggrin2:
Hij zat uiteindelijk nog een tikje lager dan ik graag zou zien, maar het was zeker een goed begin. Als hij rechtop zat kon hij net over mijn schouder kijken. Alleen ging hij al snel een beetje naar een kant hangen... ::)
Maar de doek bleef eigenlijk goed zitten. Ikke blij.
Met een peuter van dik 12kg vond ik het al heel goed van mezelf dat hij uiteindelijk zo hoog zat. Voorheen zakte hij altijd veel te veel tijdens het knopen.

Alleen spijtig dat er niemand in de buurt was om een foto te nemen. :cool:
Hé wat goed! Bij mij zakte het steeds minder hoe vaker ik knoopte, dus gaat bij jullie ook vast lukken. Al heb ik er ook wel eens een dag tussen zitten waarbij het gewoon niet lekker wil en dan zit ze duidelijk lager en is het ook zwaarder. Ze zal nu denk ik tussen de 13 en 14 kg wegen
Door Ingeborg58
#3292667
smulpaap schreef:Juffrouw lolbroek , 5 maanden inmiddels 20170325_184023.jpg

Dit is echt té grappig. Kreeg net deze foto van mijn kleinzoon. 2,5 maand oud nu en ook al zo'n lachebekje :D
IMG_0620.JPG
IMG_0620.JPG (318.56 KiB) 1232 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Dian
#3292701
Heerlijk die lachebekjes :smitten:

Geniet er maar van, voor je het weet zijn ze al groot (1998, mijn 1e 4 tante-zeggers):
Dian 06-98 20170401_11532883.jpg
Dian 06-98 20170401_11532883.jpg (172.12 KiB) 1173 keer bekeken
Het jongetje links voor de kijkers thuis is op de foto bijna 3 jaar, inmiddels bijna 22 jaar, al een half jaar gevaren bij de HAL voor zijn opleiding tot maritiem officier....
Het jongetje rechts voor de kijkers thuis is ruim een jaar, inmiddels 20, studeert communicatie oid in Ede
Het babytje links is een paar maand oud, inmiddels 19 jaar oud
Het babytje rechts is mijn oudste nichtje, inmiddels 19 jaar, bijna 20. Komt dit jaar van het mbo, onderwijs assistente, zal wel gaan werken want heeft inmiddels weer verkering.
Als ik die foto zie, dan is of het gisteren is......... een andere bijkomstigheid is dat dit de 4 kleinkinderen zijn die mijn moeder meegemaakt heeft, deze foto is uit 1998 en in feb 1999 is ze overleden.......
Door smulpaap
#3292736
Ingeborg58 schreef:Dit is echt té grappig. Kreeg net deze foto van mijn kleinzoon. 2,5 maand oud nu en ook al zo'n lachebekje :D

IMG_0620.JPG
Wat een leuke foto :-* ;D Lekker binkie zeg
Door smulpaap
#3292738
Dian schreef:Heerlijk die lachebekjes :smitten:

Geniet er maar van, voor je het weet zijn ze al groot (1998, mijn 1e 4 tante-zeggers):
Dian 06-98 20170401_11532883.jpg

Het jongetje links voor de kijkers thuis is op de foto bijna 3 jaar, inmiddels bijna 22 jaar, al een half jaar gevaren bij de HAL voor zijn opleiding tot maritiem officier....
Het jongetje rechts voor de kijkers thuis is ruim een jaar, inmiddels 20, studeert communicatie oid in Ede
Het babytje links is een paar maand oud, inmiddels 19 jaar oud
Het babytje rechts is mijn oudste nichtje, inmiddels 19 jaar, bijna 20. Komt dit jaar van het mbo, onderwijs assistente, zal wel gaan werken want heeft inmiddels weer verkering.
Als ik die foto zie, dan is of het gisteren is......... een andere bijkomstigheid is dat dit de 4 kleinkinderen zijn die mijn moeder meegemaakt heeft, deze foto is uit 1998 en in feb 1999 is ze overleden.......
Wat een leuke foto Dian :-* En ja het gaat allemaal zo hard . Ik vind het ook weleens jammer dat mijn vader en schoonvader niet meer hebben meegemaakt dat de tweeling werd geboren . Mijn schoonvader had al achterkleinkinderen , mijn vader nog niet
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door