Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3170136
Toen wij met Vera van 3 weken naar de HA gingen wegen dikke refluxkachten, zei die me het borstvoedingsmanagement aan te passen. Ze wilde geen medicatie voorschrijven of kinderarts.
Ik moet wel zeggen dat ze uiteindelijk wel gelijk had, maar het was niet een quick fix.


Maar liever daar met Jan Doedelgevoelens dan dat er enge dingen blijken te zijn. Hopelijk zet de betere lijn zich voort.
#3170169
En kort na mijn bericht besloot Nora toch het gedrag van thuis te laten zien, en de verpleegkundige zag echt wel pijn... Dus de kinderarts komt morgen om weer verder te overleggen (zou anders zondag pas weer komen)


Sent from my iPad using Tapatalk
#3170447
Overleg gehad met kinderarts en allergoloog... Ze hebben nu een ontlastingsonderzoek ingezet en gaan straks bloed prikken om te kijken of er een allergie achter de reflux zit... Dat ze reflux heeft is inmiddels meer dan duidelijk..
Morgen heeft de allergoloog overleg met de kinderarts waar Nora onder behandeling is, hopen dat er dan ook al wat uitslagen bekend zijn, aan de hand daarvan gaan we verder kijken hoe we gaan behandelen en of dat klinisch of poliklinisch gaat gebeuren... Ik zit dus nog tot sowieso maandag eind van de middag in het ziekenhuis


Sent from my iPad using Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door