Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3051300
koekje schreef: Ik weet niet hoeveel weken je precies bent, maar ik vind een versie zeker aan te raden.
komende zondag 35 weken. Moet met 36 weken een echo om te kijken of uk nog in stuit ligt en aan de hand daarvan beslissen wat te doen.  Ik heb veel vruchtwater en dus ruimte genoeg om te draaien blijkbaar (uk is afgelopen nacht in stuit gedraaid) dus een versie nu al heeft misschien nog niet zoveel zin omdat uk dan zo weer in stuit kan draaien. Hopen dat uk uit zich nog draait voor die tijd
#3051302
Een versie is helemaal geen ramp. Vera heeft tot aan de versie hier in stuit gelegen, de hele zwangerschap dus bijna. Geen centje pijn, alleen het uit mn bekken halen van haar kontje was een beetje raar en vervelend gevoel.
Ik heb die van mij met ruim 36 of zelfs 37 weken gehad.
#3051324
Het is al weer een tijdje geleden dat ik hier meegelezen heb.
Jullie hadden nog een foto tegoed van onze inmiddels al weer 5 mnd oude dochter Nore  :)
En dan ook maar meteen een foto van grote zus Nele. Zij is pas 3 geworden.
Borstvoeding loopt goed, nog lang geen plannen om te stoppen.
We slapen alle 4 samen en beginnen volgende maand op t gemakje met bijvoeding volgens Rapley.


Afbeelding

Afbeelding

Onze meiden  :smitten: :smitten:
Laatst gewijzigd door HannekeKjell op za 03 jan 2015, 00:40, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door