Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3073841
Riek schreef: Wat heb je weer prachtige foto's gemaakt van ook hele mooie hondjes!!

En bij deze geef ik je ook nog de complimenten door van mijn familie en vrienden die hier gisteren waren en ook de foto's van de pups van Charlotte gezien hebben.
Het is een gave als je zo mooi kunt fotograferen, en zoveel geduld hebt met die beweeglijke hondjes.
Goh Riek.... Bloos, bedankt voor het compliment !
#3073985
Doranto schreef: Heb het topic even gelezen. Is inderdaad een leuke hond. Wij willen straks als opvolger / aanvulling voor onze borders een hond die kan helpen met de geiten en kippen (en misschien ook eens een wedstrijdje kan lopen). Maar op dit moment zou hier qua samenstelling van de groep een teefje beter passen. Bovendien is het nu nog te vroeg. De jongste van de borders (bijna 13) kan nog prima helpen. De oudste (onze absolute topper qua werk!) hoort helaas helemaal niets meer, dus dan houdt het op. Bovendien kan zijn lichaampje het niet meer aan. Wij hebben weliswaar genoeg ruimte voor meerdere honden, maar wij nemen onze honden graag mee voor wandelingen enzo, dan is 4 toch net wat handiger dan 5. Onze beauçeron laten we af en toe ook wat werk doen, maar dat is natuurlijk geen vergelijking met werkende bordertjes!  8)
Wij willen wachten tot de 2 oudste van de 4 er niet meer zijn (wat hopelijk nog heel erg lang duurt!), maar ik moet eerlijk zeggen dat de verleiding wel héél groot is bij zo'n schattige 'lookalike' van onze Sissy!  :smitten:
Ik snap het helemaal. Mocht je iemand weten voor hem hoor ik het graag.

Volgens mij zijn de pups allemaal al gereserveerd toch Linda? :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door