Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3073314
miik schreef: ja....
Ja, tis helemaal werklijn !

En ja, ik ben ook super enthousiast over de foto's !
Tis altijd zo lastig met die springdingen, ene moment vliegen ze overal heen en volgende moment slapen ze en liggen ze in coma. Maar dit is ook een nestje met super brave pupjes. Heb het idee dat ze al aardig op hun naam reageren, doen zowat alles buiten, en daar waar ik ze mee naar toe neem zijn ze ontdekkend en vrolijk. Ze eten goed, groeien goed en goedgekeurd door de dierenarts.... En dan gaan die 8 weken razendsnel hoor, over 1,5 week mag de eerste alweer verhuizen...
op1 na als ik het goed begrijp  :D
#3073373
Ramses1 schreef: Mooie foto's!!! Mooie puppy's!!!
Papa Eagan en Mama Abby hebben het weer super gedaan!
Grappig dat er altijd één pupje uitspringt en dat dat voor iedereen weer anders is. Ze zijn allemaal schattig en prachtig en ik vind deze donkere echt de mooiste!

Afbeelding
Deze is al voor mij, als dat niet doorgaat voor Flodder en Dwarrel en dan ben jij pas aan de beurt :biggrin2:
#3073398
Ramses1 schreef: Grappig dat er altijd één pupje uitspringt en dat dat voor iedereen weer anders is.
Ja, gelukkig wel. Anders zou iedereen dezelfde willen ;)
Ik vind deze donkere ook prachtig ! Kwa tekening ook de mooiste vind ik....
Maar er spelen natuurlijk nog veel meer dingen mee, ik zou zelf niet kiezen voor een reu...
En we kijken vooral hoe is het gedrag en past dat bij de situatie van de mensen.
Daardoor ben ik zelf als een blok gevallen voor het kleine teefje met de witte kop- terwijl ik dat helemaal niet mooi vind en echt nooit zou kiezen voor een pupje met een witte kop......
#3073423
miik schreef: Ja, gelukkig wel. Anders zou iedereen dezelfde willen ;)
Ik vind deze donkere ook prachtig ! Kwa tekening ook de mooiste vind ik....
Maar er spelen natuurlijk nog veel meer dingen mee, ik zou zelf niet kiezen voor een reu...
En we kijken vooral hoe is het gedrag en past dat bij de situatie van de mensen.
Daardoor ben ik zelf als een blok gevallen voor het kleine teefje met de witte kop- terwijl ik dat helemaal niet mooi vind en echt nooit zou kiezen voor een pupje met een witte kop......
Die vind ik juist de leukste! Ze lijkt heel veel op onze Sissy, die daar overigens niet op uitgekozen is (herplaatsertje)
#3073707
Wat heb je weer prachtige foto's gemaakt van ook hele mooie hondjes!!

En bij deze geef ik je ook nog de complimenten door van mijn familie en vrienden die hier gisteren waren en ook de foto's van de pups van Charlotte gezien hebben.
Het is een gave als je zo mooi kunt fotograferen, en zoveel geduld hebt met die beweeglijke hondjes.
#3073711
Danny schreef: Oh oh en volgens mij las ik dat die met dat witte hoofdje eventueel weg mag naar een Heeeeeeeel goed huisje... ;)
Dat zou ze hier wel krijgen op de boerderij  ;) maar met 4 honden zitten we helaas toch een beetje aan de limiet. (Ofschoon we er eerder 5 hadden  ::))
pffff zou het héééél graag willen maar denk dat het niet verstandig is nu.
Zo'n scheetje vind vast een gouden mandje (hoop ik!)
#3073716
miik schreef: Ja, gelukkig wel. Anders zou iedereen dezelfde willen ;)
Ik vind deze donkere ook prachtig ! Kwa tekening ook de mooiste vind ik....
Maar er spelen natuurlijk nog veel meer dingen mee, ik zou zelf niet kiezen voor een reu...
En we kijken vooral hoe is het gedrag en past dat bij de situatie van de mensen.
Daardoor ben ik zelf als een blok gevallen voor het kleine teefje met de witte kop- terwijl ik dat helemaal niet mooi vind en echt nooit zou kiezen voor een pupje met een witte kop......
Ik wil dolgraag nog een border erbij maar ik zal eerst wachten tot mijn moppie drie jaar geweest is en dat duurt nog ruim een jaar, dus hier voorlopig nog geen pupsel ;(
Als de tijd rijp is dan wil ik er een teefje bij want nog een reu in huis gaat Ramses niet leuk vinden.

Mag het witkopje misschien bij je blijven?
#3073717
Doranto schreef: Dat zou ze hier wel krijgen op de boerderij  ;) maar met 4 honden zitten we helaas toch een beetje aan de limiet. (Ofschoon we er eerder 5 hadden  ::))
pffff zou het héééél graag willen maar denk dat het niet verstandig is nu.
Zo'n scheetje vind vast een gouden mandje (hoop ik!)
Als...... een vijfde...... weet ik een geweldige herplaatser voor je... 8) :biggrin2: ;D ;)

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... .html   
#3073725
Ramses1 schreef: Als...... een vijfde...... weet ik een geweldige herplaatser voor je... 8) :biggrin2: ;D ;)

http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... .html 
Heb het topic even gelezen. Is inderdaad een leuke hond. Wij willen straks als opvolger / aanvulling voor onze borders een hond die kan helpen met de geiten en kippen (en misschien ook eens een wedstrijdje kan lopen). Maar op dit moment zou hier qua samenstelling van de groep een teefje beter passen. Bovendien is het nu nog te vroeg. De jongste van de borders (bijna 13) kan nog prima helpen. De oudste (onze absolute topper qua werk!) hoort helaas helemaal niets meer, dus dan houdt het op. Bovendien kan zijn lichaampje het niet meer aan. Wij hebben weliswaar genoeg ruimte voor meerdere honden, maar wij nemen onze honden graag mee voor wandelingen enzo, dan is 4 toch net wat handiger dan 5. Onze beauçeron laten we af en toe ook wat werk doen, maar dat is natuurlijk geen vergelijking met werkende bordertjes!  8)
Wij willen wachten tot de 2 oudste van de 4 er niet meer zijn (wat hopelijk nog heel erg lang duurt!), maar ik moet eerlijk zeggen dat de verleiding wel héél groot is bij zo'n schattige 'lookalike' van onze Sissy!  :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door