Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3072281
[quote="Ruisje"]
;D ;D ;D
Je moet een handeltje beginnen, Eelke! :biggrin2:
Onze honden kwijlen nooit, dus ik ben je eerste klant voor een flesje GijsKwijl. ;D
[/quote]

;D er is een tijdje op tell sell een reclame geweest voor slakkenslijm. Ik denk dat het kwijl van Gijs net zo goed werkt!

Koekje heb het afwasmiddel al geprobeerd?
Door Hetty_
#3072315
[quote="koekje"]
Maar dat is voor verse vlekken lijkt me. Als ik op deze vlek talkpoeder ga strooien, gebeurt er niets.
[/quote]

Ik behandel de vlekken altijd dezelfde dag.
Maar als je het er nu niet uitkrijgt met talkpoeder dan zal het waarschijnlijk niet voor gewassen kledingstukken werken.  :'(
Door Mowgli
#3072335
[quote="Anne in Duitsland"]
Ik zou alle tips hier tegelijkertijd proberen, en afsluiten met de oplossing-Martine: kliko open... :P :biggrin2:
[/quote] ;D ;D ;D
Of i.p.v. Martines oplossing zo'n leuke applicatie eroverheen doen  :biggrin2:
Door Mowgli
#3072340
[quote="eelke"]
Als je de vlek eruit knipt issie ook weg  :D
[/quote]Maar dan gaat de wind er direct in, dat wordt zo koud aan de doos  ::)  ;D
Door Mowgli
#3072345
[quote="eelke"]
Dan is het een zomer rok ;)
[/quote]Dat, of ze moet een lange jas dragen als ze naar buiten gaat :p
Door - pien -
#3072364
Ik zeg: afwasmiddel. Direct erop, even in'wrijven', even laten intrekken, wassen en weg is de vlek  :D Werkt bij mij ook in spullen die ik al gewassen heb en waar ik later nog een vetvlek in vind  >:(
Door sella
#3072366
shampo of afwasmiddel is wat ik het beste vind werken.
Ik ben ermee begonnen om de kragen van overhemden goed schoon mee te krijgen, en toen meneer een enorme vetvlek op zijn overhemd had en terug kwam van een conferentie dacht ik alles of niets en ingesmeerd met afwasmiddel en gewassen. Vlek was bijna weg nog een keer ingesmeerd en gewacht nog een keer gewassen en weg vlek.
Meneer had geprobeerd hem in het fonteintje te wassen dus hij zat er goed in gebakken nadat hij aan de verwarming gedroogd was.
Door Ruisje
#3072420
[quote="annielaumen"]
Ontvetter van de Wibra werkt ook goed.
[/quote]
Ja, maar dat lost, van horen zeggen, zelfs verf op! :biggrin2: Dan heb je dus nog steeds een gat in de rok.

Plak er een leuke smiley op, Koekje. :D
Door nelb
#3072639
Inderdaad gewoon ossegal.
Insmeren, in laten werken en in de wasmachine. Als het er dat nog niet uit is: sopje met ossegal en een week laten inweken, af en toe even door rommelen.
Gegarandeerd.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3072678
Ok heb dus ook ergens een vlek die ik al 2 keer gewassen heb, ik zal het onthouden voor na de verhuizing. De tip van Nadia is hier wel het goedkoopst 
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door