Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door *Marga*
#3071947
Helaas mijn fototoestel doet het niet meer.

Ik wil gewoon een eenvoudige , klein zonder toeters en bellen, ik moet mijn camera pakken aanzetten en een foto kunnen nemen zonder dat ik hem moet instellen en graag nog duidelijk ook.


En het hoeft niet een dure te zijn gaat gewoon om wat foto's van mijn kleinkinderen te maken..

Maar als ik kijk op Google mijn hemel wat een prijzen.

Iemand die een goeie weet voor weinig.

In ieder geval onder de 100 euro.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#3072225
Cathelijn schreef: Ik hijs hem even voor je, maar kan je verder niet helpen. Ik maak alleen foto's met mijn smartphone.
Ja die heb ik niet :) dank je voor het hijsen..
Door Mowgli
#3072350
Canon staat bekend om zijn goede kwaliteit compact camera's. Ik heb er 1 gevonden die tussen 125,00 en 130,00 Euro kost, het is de Canon PowerShot A4000 IS en deze camera heeft goede reviews. Je kunt de camera op de automatische modus zetten, dan hoef je verder niets in te stellen. Bij Amazon vind je hem hier:
Zelf heb ik ook een Canon Powershot compact camera (wel een duurdere versie) en ben hier zeer tevreden mee. Ik ben ook niet zo van het instellen, bij mij moet het ook met 1 knopdruk gaan. Hooguit misschien nog wat inzoomen, maar meer niet.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door