Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3072676
BusKay schreef: Tweede poging huis Drenthe.....

Ik zou het niet doen...want daar wonen toch een hoop rare mensen...
Geile Geert.... en mensen die zware shag roken...Bartje..
Merijntje Gijzen (oh nee, da was Breda...)

En hierboven zie je ze al denken: "Die zijn we dalijk kwijt"...

Verder wie weet wat die Groningse gasbel nog allemaal gaat uitspoken...

Maar als je toch eigenwijs blijft....THEN WE WISH YOU LOTS OF HAPPINESS!!!
:biggrin2: :biggrin2:
'

??? niet hoor, dat was nieuw vosmeer.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3072686
BusKay schreef: Tweede poging huis Drenthe.....

Ik zou het niet doen...want daar wonen toch een hoop rare mensen...
Geile Geert.... en mensen die zware shag roken...Bartje..
Merijntje Gijzen (oh nee, da was Breda...)

En hierboven zie je ze al denken: "Die zijn we dalijk kwijt"...

Verder wie weet wat die Groningse gasbel nog allemaal gaat uitspoken...

Maar als je toch eigenwijs blijft....THEN WE WISH YOU LOTS OF HAPPINESS!!!
:biggrin2: :biggrin2:
Geert woont in Grun  >:(
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3072719
:groupwave2:  gefeliciteerd.
Ik wens je vele fijne woonjaren in je nieuwe huis.
Heerlijk genietend in het bos met je honden.

Nieuwsgierig, maar hoe ben je daar zo toe gekomen om naar drenthe  en dan naar darp te gaan?
Het is een huurhuis, dat je daar werd geaccepteerd als woning zoekende(wij zijn al jaren bezig om in te schrijven in het oosten van het land, maar lukt totaal niet >:(), of komt het dat daar een leegloop is, waardoor je als randstadter wel mag inschrijven?
Door Nynke
#3072726
Gefeliciteerd !!!!!!  Wat ontzettend gaaf !!!!  Ik wens je heel veel succes met het geregel en de verhuizing !!  Ben maar een heel klein beetje veel jaloers  8)
Door Ruisje
#3072777
Oh, wat goed!! Van harte gefeliciteerd, Kiara!! Ik hoop dat het het huis en plekje van je dromen wordt!! Het wordt even druk, druk, druk, maar daarna... Genieten!
Zelf ben ik ruim 8 jaar geleden vanuit de randstad naar Limboland verhuisd. Terug: nooit meer!
Gebruikersavatar
Door kiara
#3072925
Ja enorm veel geregel maar iets wat je leuk vind geeft ook energie  :biggrin2:
En ik hoor nu zoveel mensen die ooit in de randstad gewoond hebben nooit meer terug willen
Bijkomend voordeeltje wat ik net weet het huis heeft zonnepanelen ! Dat is wel zeer gunstig met alle vriezers en ach eentje meer of minder kan dan ook geen kwaad
Gebruikersavatar
Door kiara
#3072926
Extreme schreef: :groupwave2:  gefeliciteerd.
Ik wens je vele fijne woonjaren in je nieuwe huis.
Heerlijk genietend in het bos met je honden.

Nieuwsgierig, maar hoe ben je daar zo toe gekomen om naar drenthe  en dan naar darp te gaan?
Het is een huurhuis, dat je daar werd geaccepteerd als woning zoekende(wij zijn al jaren bezig om in te schrijven in het oosten van het land, maar lukt totaal niet >:(), of komt het dat daar een leegloop is, waardoor je als randstadter wel mag inschrijven?
Geen idee maar sta al 10 jaar ingeschreven en de huizen zijn zo verhuurd, en ik wil graag die omgeving , ruinen , havelte , ruinenwold en daar valt Darp ook onder, heb daar ook wat kennissen opgedoken , en wat raar dat je niet kan inschrijven, geen enkel probleem daar, ook mijn oudste dochter heeft zich paar dagen terug ingeschreven , en ken nog veel meer mensen niks aan de hand hoor
Door Lida. S
#3072942
kiara schreef: Groningen is ietsje verder,nee dat hoef ik niet  :biggrin2:
Er mankeert niets aan Groningen hoor, maar ik moet toegeven dat Drente mooier is.
Succes met de verhuizing
Gebruikersavatar
Door kiara
#3073644
Even update
We zijn zaterdag geweest en het is in werkelijkheid nog mooier echt of je op vakantie bent  :D
Huis en tuin moet wel veel aan gebeuren maar daar kijk ik dwars doorheen, er ligt laminaat beneden niet mijn keus maar voor nood prima, boven vloerbedekking ook naja kan nog even maar het kan blijven liggen, ook vitrage, grasmaaier ( is hard nodig  :P) en afzuigkap .
Kortom nog wat rompslomp regelen maar komt wel goed hoop ik, vandaag hoop bellen, het een en ander aan papieren wat de woningbouw moest hebben is doorgestuurd.
Schooltje aan de overkant ziet er zo schattig uit (60 kinderen) perfect midden in het bos.
Ook mijn jongen is super enthousiast wou al blijven  :biggrin2:
Er kan nog maar weinig mis gaan om het niet door te laten gaan moet goed komen
De tuin moet wel als eerste afgezet worden anders vrees ik dat de honden hun zelf gaan vermaken in het bos  ::) is helemaal open, maar aan alle kanten word nu hulp geboden.
Dit is nu gewoon de tijd toen niet heb zo moeten zijn
Er zijn foto's staan alleen op de camara van mijn dochter zal vragen of zei wat hier kan plaatsen
Ik ben nog wat voorzichtig kwa echt ja te zeggen omdat er nog paar kleine dingen geregeld moeten worden je weet nooit ben pas echt blij als ik de sleutel heb
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door