Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3071104
MarijeEnBoomer schreef: Die is uit eten.... En ik weet niet met wie...
:o
Door BusKay
#3071111
MarijeEnBoomer schreef: Die is uit eten.... En ik weet niet met wie...
Met haar zwager??

Krijg ik nou zo'n doos van 1,99 als ik het goed heb??  :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3071115
dinky89 schreef: Zijn vorige maand al romantisch12 dagen naar Curacao geweest omdat we 10 jaar samen waren :smitten:
Kijk dat is het betere werk!
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3071117
MarijeEnBoomer schreef: Die is uit eten.... En ik weet niet met wie...
Oeh!  :o    :D




En v.w.b. Valentijn een +2 met Kim en Marije.  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Dian
#3071133
*Marga* schreef: Doen jullie mee aan die gekte?

Ik dus niet :)
ik heb Laddy de folder met valentijnsdingen onder zijn snoet geduwd, ben benieuwd of het gaat werken :biggrin2:
Door eelke
#3071194
MarijeEnBoomer schreef: Geef jij Wodje even eten , ik ben uit eten....

:o spannend!!!

Zakendinetje zeker?




Ik ben dan de zus van denk ik. Ik krijg nog regelmatig van mijn moeder op mijn flikker dat ik niet had mogen zeggen dat ik geen bloemen wil. Nadat ik ze van mijn vriend gekregen had en niet de moeite had genomen ze in een vaasje te zetten  :-[
Gebruikersavatar
Door pike
#3071200
Hier doe we niet aan valentijnsdag. Commercieel gebeuren overgewaaid uit Amerika.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3071251
Ja, dan word ik gewekt met een champagneontbijt met bloemblaadjes. Mn sloffen worden aangedaan en mn haar zachtjes uitgeborsteld. De hele dag word ik gepamperd en chocolaadjes gevoerd en kan ik aan mn verse bossen bloemen ruiken. Het bad zal voor me worden gevuld, met hier ook weer bloemblaadjes erin. Als ik klaar ben met een drukje doen, zullen mijn kadetjes worden geveegd, ook weer met bloedblaadjes.
Veel bloedblaadjes die dag.

:biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3071270
ik krijg geen bloemen van mijn man, is maar goed ook anders moet ik weer op zoek naar een vaas  ;D
ik moet zelfs wel eens een beetje nadenken wat onze trouwdatum was  :-[, laat staan dat ik weet wanneer we voor het eerst iets kregen of in ondertrouw gingen, nee ik ben niet zo goed in datums.  :biggrin2: ik ben zelfs degene die wel eens de verjaardag vergeet  :-[
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3071292
koekje schreef: Ja, dan word ik gewekt met een champagneontbijt met bloemblaadjes. Mn sloffen worden aangedaan en mn haar zachtjes uitgeborsteld. De hele dag word ik gepamperd en chocolaadjes gevoerd en kan ik aan mn verse bossen bloemen ruiken. Het bad zal voor me worden gevuld, met hier ook weer bloemblaadjes erin. Als ik klaar ben met een drukje doen, zullen mijn kadetjes worden geveegd, ook weer met bloedblaadjes.
Veel bloedblaadjes die dag.

:biggrin2:
Hihi, de bloemblaadjes worden in de loop van de dag dus bloedblaadjes?  ;D
Door BlissSpirit
#3071436
Denk dat ik hier gelijk met manlief naar de spoedeisende hulp rij als hij met iets van bloemen, chocolade of iets dergelijks thuis komt, want dan gaat er echt iets niet goed met hem  :D ;D
Door Roef & Hidde
#3071448
BlissSpirit schreef: Denk dat ik hier gelijk met manlief naar de spoedeisende hulp rij als hij met iets van bloemen, chocolade of iets dergelijks thuis komt, want dan gaat er echt iets niet goed met hem  :D ;D
hier net zo!  ;D
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3071500
koekje schreef: Ja, dan word ik gewekt met een champagneontbijt met bloemblaadjes. Mn sloffen worden aangedaan en mn haar zachtjes uitgeborsteld. De hele dag word ik gepamperd en chocolaadjes gevoerd en kan ik aan mn verse bossen bloemen ruiken. Het bad zal voor me worden gevuld, met hier ook weer bloemblaadjes erin. Als ik klaar ben met een drukje doen, zullen mijn kadetjes worden geveegd, ook weer met bloedblaadjes.
Veel bloedblaadjes die dag.

:biggrin2:
En toen werd je echt wakker  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door