Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door avalon
#3071635
Valentijnsdag is vooral goed voor de commercie als je het mij vraagt. En ach ik heb geen geheime liefde.
Door judith1967
#3071642
Ik ben alleen op 14-2.
Maar normaal doen we er niet echt iets aan,als we er erg in hebben kopen we wel wat kleins voor elkaar,maar meestal hebben wij er  toch geen erg in. :-\
Door Nynke
#3072264
Bij de locatie waar ik mensen breng/haal hebben ze een bakkerij en daar lagen vanmorgen hartvormige gevulde koeken, daar heb ik er maar eentje van meegenomen voor manlief  :P :P
Door Borke
#3072344
Nynke schreef: Bij de locatie waar ik mensen breng/haal hebben ze een bakkerij en daar lagen vanmorgen hartvormige gevulde koeken, daar heb ik er maar eentje van meegenomen voor manlief  :P :P
Denk je dat die Valentijnsdag haalt?
Of geef je hem pas morgen  >:(

Wij zijn in '79 getrouwd op 16/2 (gewoon omdat dat op een vrijdag was) en toen was Valentijnsdag helemaal nog geen ding, niemand had het er over.
Toen sneeuwde het trouwens gigs, het was een barre wintere, Noorden van het land dichtgesneeuwd  :biggrin2:

Valentijnsdag is gewoon nog meer handel voor de commercie en er lijken steeds meer van die dagen te komen, terwijl ik niet vind dat mensen in het algemeen attenter naar elkaar worden...

Behalve in de Achterhoek waar wij nu een weekje zijn  8)
Door Laura2004
#3072383
Wat ik zo fascinerend vind is dat alle feestdagen zo compleet uitgewoond en uitgeperst worden... ´Kerst´ duurde hier tot 6 januari volgens mij, wellicht zelfs langer, op tv en op de radio hadden ze het tot die tijd over het feit dat het kerst was  ::) En nu hoor ik op de radio dat het al heel de week ´San Valentin´ is... Terwijl ik altijd dacht dat dit maar 1 dag was.
Door Nynke
#3072436
Borke schreef: Denk je dat die Valentijnsdag haalt?
Of geef je hem pas morgen  >:(
Zaterdag pas natuurlijk  :P :P
Gebruikersavatar
Door MargaS
#3072464
Vandaag hebben mijn kleutertjes een mooie Valentijnskleurplaat gemaakt met erop Ik hou van jou. Ik heb er bijgeschreven voor wie hij was en de naam van de kleuter als afzender. Zag bij het hek toch heel wat blij verraste gezichten van papa's en mama's. :)
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#3072491
Mijn kleinzoon heeft iets gemaakt voor Valentijnsdag maar dan voor zijn oom Wouter(mijn jongste zoon) , vraagt zijn mama waarom niet voor je lieve mama, nou Wouter is alleen , jullie hebben allemaal iemand, oma heeft opa mama haar vriend mijn andere zoon pas getrouwd .... ik vind dat zo schattig...
Door Borke
#3072496
Wat een lieve kleinzoon heb jij Marga, nu al zo attent!
Ideale schoonzoon in de dop  8)
Door K&D
#3072505
monster schreef: Valentijn nee!!Carnaval graag,maar ik heb jaren geleden de fout gemaakt te trouwen met een drent. Dat wordt 'm dus ook niet.
:doh: Uut de klei getrokk'n drentse veenkloet'n hebben niet zoveel op met Carnaval. :biggrin2:
Maar al die commerciële toestanden...ik heb er een beetje de pest aan, eigenlijk. Ik vind het veel leuker om onverwachts verrast te worden met wat liefs.
Voor de kinderen was het destijds wel erg leuk om iets in elkaar te prutsen.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#3072506
Borke schreef: Hij is toch nog hartstikke jong Marga?
7 april wordt hij 6 jaar...
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3072544
Ik heb mijn Valentijnscadeau al half op!  :P

En mijn Valentijntje, die morgen jarig is, is om half acht nog gauw op de fiets gesprongen omdat we niet aan Valentijnsdag doen maar ik wel dol ben op de bonbons van Meesterlijke! ;D ;D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door