Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3071926
Martine-Tom schreef: Klinkt goed! Hier dezelfde regel, zolang ze elkaar niet opeten, opjagen enz mogen ze van mij best laten blijken ergens niet van gediend te zijn.
Komt wel goed daar bij jullie  :)
Hier is opjagen een spelletje. Snoopy gaat achter basco aan en basco achter snoopy aan.
Kaine had vanmorgen de tuindeur open gemaakt en snoopy was zo met de honden de tuin in gewandeld  :biggrin2:
En een lol dat hij had  ;D 1x roepen en eerst kwam snoopy naar binnen en toen de jongens.
Je kan echt merken dat hij opgegroeid met honden want hij gedraagd zich exact hetzelfde.

Reddy blijft zitten waar ze zit. Ze gaat ontzettend goed met de katten en het hondje van die vriend.
Ze slaapt bij hem en voelt zich daar heel fijn. Hij zag er ook tegenop om haar eventueel weer af te geven dus we hebben gezegt dat we het zo laten.

Voor ons jammer maar ze voelt zich daar duidelijk op haar plek. Snoopy heeft de honden en zit alleen op onze kamer opgesloten als ik werken ben en dat is 24uur per week. Voor de rest loopt hij gewoon los rond.
#3072530
Filmpje:

Afbeelding

Geluid zachtjes zetten  :biggrin2:
Snoopy was al heel de tijd basco aan het vervelen dus basco dacht: leuk! Spelen!
Snoopy werd daarop weer kwaad ( te zien aan zijn houding ) en toen kwam kaine ertussen om basco af te leiden.

Het veegje bloed op de grond is overigens van basco zijn kin. Snoopy had zijn nageltjes erin gezet  :-[
Basco ziet snoopy meer als hondje dan als katje. Dat kan je aan de manier van omgaan zien.
Hierna lagen ze weer bij elkaar te slapen. Echt leven als kat en hond dus  :biggrin2:
Door Martine-Tom
#3073855
Kijk dat dan.... :-*
Had je een paar weken geleden ook niet durven denken he dat het zo goed zou gaan  :)

Tom was net als jouw Kaine, mijn beste din heeft 6 katten  ::) eerste keer dat Tom mee was niks gedaan dan aanlijnen en snoep voeren als ie zn kaken op elkaar hield, eind van de dag liep ie al aangelijnd zonder uitvallen. 2e keer moest ik nodig naar de wc en totaal vergeten dat Tom erbij was, die loopt langs me naar binnen, geeft 1 van de katten een lik over zijn neus en begint brokjes te zoeken  ;D
We waren allemaal even een beetje stil  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door