Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3068904
Wauw, wat is hij een mooie hond!
Een prachtige kop en inderdaad een opmerkelijke rij hagelwitte tanden!  :o  Prachtig toch, die barf honden...  :biggrin2:

Ik moest erg lachen over je opmerking dat een schone hond wassen zinloos is.  ;D  Je hebt natuurlijk helemaal gelijk, maar dat je het op die manier stelt en niet van: als je dan toch in bad gaat, kan je al net zo goed je eerst vuil maken; dat vond ik heel leuk.
Nelson heeft maar wat geluk met jou!
Eerst lekker plassen opzoeken vuil worden en dan eens uitgeteld en moe, een lekker warm bad...  Wat kan een labrador nog meer wensen...  ::)
Gebruikersavatar
Door Hope
#3068926
pearlsofpassion schreef: Wauw, wat is hij een mooie hond!
Een prachtige kop en inderdaad een opmerkelijke rij hagelwitte tanden!  :o  Prachtig toch, die barf honden...  :biggrin2:

Ik moest erg lachen over je opmerking dat een schone hond wassen zinloos is.  ;D  Je hebt natuurlijk helemaal gelijk, maar dat je het op die manier stelt en niet van: als je dan toch in bad gaat, kan je al net zo goed je eerst vuil maken; dat vond ik heel leuk.
Nelson heeft maar wat geluk met jou!
Eerst lekker plassen opzoeken vuil worden en dan eens uitgeteld en moe, een lekker warm bad...  Wat kan een labrador nog meer wensen...  ::)
Dank je!

Ik kom inderdaad wel eens mensen tegen die vragen wat voor brokken hij krijgt omdat hij zo'n mooie witte tanden heeft. Leg ik dan uit dat hij barf eet, dan hoor ik steevast dat Fikkie elke dag RC en een Dental Stick krijgt. Met de waarschuwing dat ik echt brokjes moet gaan voeren om te voorkomen dat hij later tandsteen krijgt.
Juist ja.  :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door