Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Borke
#3066619
Als je zo'n blazer gebruikt, dan komen daar dus veel haren en zand af, dan ligt je huis dus toch vol, alleen plaatselijk?
Door Lil
#3066636
Borke schreef: Als je zo'n blazer gebruikt, dan komen daar dus veel haren en zand af, dan ligt je huis dus toch vol, alleen plaatselijk?
Niet in huis doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Water en modder gutst van je hond en haren tot op zolder....
Door Borke
#3066638
Lil schreef: Niet in huis doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Water en modder gutst van je hond en haren tot op zolder....
Daar was ik al bang voor, maar ja als het giet van de regen....?
Dan ligt je tuin en tuinmeubilair dus vol met haren?
Lijkt mij verplaatsen van het probleem?
Door Lil
#3066639
Borke schreef: Daar was ik al bang voor, maar ja als het giet van de regen....?
Dan ligt je tuin en tuinmeubilair dus vol met haren?
Lijkt mij verplaatsen van het probleem?
In de tuin verwaaid het. Tuinmeubilair en terras blaas ik schoon en verder in de tuin waait het weg. Het zijn losse haren geen plukken. Ik heb gelukkig een overkapping dus sta droog in de regen.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3066732
Borke schreef: Daar was ik al bang voor, maar ja als het giet van de regen....?
Dan ligt je tuin en tuinmeubilair dus vol met haren?
Lijkt mij verplaatsen van het probleem?
Wij wonen aan zee. Die tuin ligt standaard vol met zand. Bij slecht weer verplaats ik wel richting de schuur of desnoods in de gang, als allerlaatste redmiddel.
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3068006
De waterblazer is gebracht en Flow is er stiekem wel blij mee. Ze is er een paar keer langs gerend, vrat de bak beloningskoekjes op voor ik er erg in had en de 4e keer ging ze er heel even voor staan.  :biggrin2: Komt wel goed tussen Flow en de blazer.
Gebruikersavatar
Door Hope
#3068008
Els&Flow schreef: De waterblazer is gebracht en Flow is er stiekem wel blij mee. Ze is er een paar keer langs gerend, vrat de bak beloningskoekjes op voor ik er erg in had en de 4e keer ging ze er heel even voor staan.  :biggrin2: Komt wel goed tussen Flow en de blazer.
Super!
Door flodder en dwarrel
#3068053
Els&Flow schreef: De waterblazer is gebracht en Flow is er stiekem wel blij mee. Ze is er een paar keer langs gerend, vrat de bak beloningskoekjes op voor ik er erg in had en de 4e keer ging ze er heel even voor staan.  :biggrin2: Komt wel goed tussen Flow en de blazer.
:thumbup:
Door DJ_Doerak_Tucker
#3068255
Hebben de honden écht schonere en droge vachten na het blazen? Ik lees veel positieve verhalen hier. Hier een Tucker die echt altijd smerig terug komt van de wandeling, die droog ik altijd met oude handdoeken. Er blijft dan nog veel zand in zijn vacht zitten, dat wrijf je er ook niet zomaar uit (zijn vacht wordt stroef als het nat is). Ik kan me er geen voorstelling bij maken. Hoe lang ben je bezig met blazen voor goed resultaat (hangt natuurlijk af van hoe vies je hond is)? Ik bedoel, ben ik sneller klaar met een waterblazer dan met een handdoek en daarna gauw de stofzuiger over de slaapplek waar al het zand ligt?
Door eelke
#3068258
Ik ben denk ik 10-15 min bezig met beide. Ze worden veel schoner en vooral ook droger. Plus de losse haren blaas je er ook meteen uit.

Er ligt daarna vaak nog wel wat zand in huis, maar alles wordt echt minder vies omdat het niet zo nat is.
Of het echt snelle is weet ik niet,  maar wat mij betreft wel effectiever.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door