Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ruisje
#3066187
De tijd dat ik jong, blond en slank met mijn geblindeerde opel corsaatje een dikke auto bij 'GROEN' eruit trok, ligt heul ver achter me. Ik vergeet nooit dat een uur later de directeur van het bedrijf waar ik werkte aan mijn bureau stond en vroeg of ik een zwarte opel corsa had... ;D Daarna met een lease ford cougar dat asociale trekje nog één keer uitgehaald, maar toen werd ik ouder en de auto's beschaafd. ;) De laatste 15 jaar rijd ik in het bussie, een peugeot partner. Er valt weinig mee in te halen en van geile geerts heb ik geen last. :biggrin2: Waar een ander rijdt maakt me niet uit, als ze het maar beschaafd doen, want tegenwoordig is het een stuk drukker dan vroeger.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3066192
Ik rij fiets. Soms heb ik wel eens last van babyboomers met elektrische fiets die denken dat heel de wereld om hen draait (generatiedenkwijze  :P )
Laatst gewijzigd door koekje op vr 30 jan 2015, 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3066198
koekje schreef: Ik rij fiets. Soms heb ik wel eens last van babyboomers met elektrische fiets die denken dat heel de wereld om hen draait (generatiedekwijze  :P )
Ja dat is erg hè? En dan halen ze je nog allemaal in ook!
Gebruikersavatar
Door kiara
#3066268
Ruisje schreef: De tijd dat ik jong, blond en slank met mijn geblindeerde opel corsaatje een dikke auto bij 'GROEN' eruit trok, ligt heul ver achter me. Ik vergeet nooit dat een uur later de directeur van het bedrijf waar ik werkte aan mijn bureau stond en vroeg of ik een zwarte opel corsa had... ;D Daarna met een lease ford cougar dat asociale trekje nog één keer uitgehaald, maar toen werd ik ouder en de auto's beschaafd. ;) De laatste 15 jaar rijd ik in het bussie, een peugeot partner. Er valt weinig mee in te halen en van geile geerts heb ik geen last. :biggrin2: Waar een ander rijdt maakt me niet uit, als ze het maar beschaafd doen, want tegenwoordig is het een stuk drukker dan vroeger.
Ach ik vind het nog wel is leuk hoor zo'n spelletje , ben nou eenmaal gek van grote auto's, op 1 uitzondering na dan : de mini  :D en dan het liefst de originele versie
#3066272
Toen ik nog in de Partner reed, ging iedereen aan de kant als ik op de linkerrijbaan reed. Er kwamen hele verbaasde blikken als ze zagen dat ze ingehaald werden door een jong blond grietje. Nu rijd ik in een Seat Mii en is het blijkbaar toegestaan om auto's ervoor te gooien, ook al rijd ik een stuk harder. Grappig vinden ze het ook niet als ik ze in haal.

Geef mij maar weer een busje.  ;D
Door Pluto
#3066273
Gonnie schreef: :sofa: Ik rij een Dodge Ram 1500.......oeps :nerves:
:notworthy:

Het is dat het voor ons een totaal onzinnige auto is, maar ik zou hem zo rijden!
Heerlijk zo'n snorrende 8 pitter, chillen in de zetel en cruisen met die handel.


OT: ik rijd met mijn bijna 35 lentes als een oud wijf, (vraag maar aan -Saskia- ) mocht het nodig zijn dan gaat mijn Ford Fietstas plankgas met bijna 160 naar huis toe, maar dat is gelukkig zelden nodig. Maar ik herken het verschil wel en zoals al eerder opgemerkt werd het is in ons landje not done om te praten over je welvaart, laat staan er door middel van een dikke auto mee te pronken. (niet dat je ermee pronkt, maar dat is wat de jaoezie van de massa ervan maakt)
Ik zou als 'patsertje' wel een oude Mitsubishi Galant willen hebben, die neus maakt in elke binnenspiegel indruk!
Gaat iedereen snel opzij en tuf ik met 133km/h voorbij  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3066295
Ik herinner mij nog dat er iemand van BP een voertuig kwam brengen om Tjerk naar zijn "Prom Night" te brengen. Een Hummer H2. Potverjandorie. Dat is gewoon ontzettend, verschrikkelijk leuk!

Zelf een Chrysler Voyager 3 liter 6-cilinder gehad. Daar ging iedereen voor aan de kant.  :biggrin2:
Hard rijden was een avontuur, vooral als de benzinepompen wat verder uit elkaar lagen. Maar wat een ding!

Nu rijd ik een Ford Focus... Een Wagon. Ik rijd best wel beschaafd (vind ik zelf), maar zo nu en dan komt er zo'n RAM voorbij en dan denk ik niet "Wat een aso", maar moet ik bijkans de ruitenwissers aan de binnenkant aanzetten...

Ik vind auto's mooi. 8 cilinders of meer vind ik nog mooier. Het is alleen zo jammer dat bij de aanschaf van een wat grotere/snellere auto in Nederland ook gelijk een lobotomie op het rijdvermogen wordt uitgevoerd, vooral bij het mannelijk deel van de bevolking. Zoiets van "Ik rijd een dikke auto, daar heb ik veel voor betaald, dus aan de kant, sukkels!".
Door Nadia
#3066296
Pluto schreef: :notworthy:

Het is dat het voor ons een totaal onzinnige auto is, maar ik zou hem zo rijden!
Heerlijk zo'n snorrende 8 pitter, chillen in de zetel en cruisen met die handel.


OT: ik rijd met mijn bijna 35 lentes als een oud wijf, (vraag maar aan -Saskia- ) mocht het nodig zijn dan gaat mijn Ford Fietstas plankgas met bijna 160 naar huis toe, maar dat is gelukkig zelden nodig. Maar ik herken het verschil wel en zoals al eerder opgemerkt werd het is in ons landje not done om te praten over je welvaart, laat staan er door middel van een dikke auto mee te pronken. (niet dat je ermee pronkt, maar dat is wat de jaoezie van de massa ervan maakt)
Ik zou als 'patsertje' wel een oude Mitsubishi Galant willen hebben, die neus maakt in elke binnenspiegel indruk!
Gaat iedereen snel opzij en tuf ik met 133km/h voorbij  :biggrin2:

;D ;D mijn ouders hebben ook een dodge ram gehad. Met een enkel kabine. Wel met een heel zwaar Viper blok erin. Mijn moeder gebruikte hem als boodschappen wagen ;D niet echt heel handig. Op de snelweg vond ik hem fijn rijden. Maar in de bebouwde kom of file rijden vond ik echt drama!
Door Lil
#3066342
Ronald schreef:
Ik vind auto's mooi. 8 cilinders of meer vind ik nog mooier. Het is alleen zo jammer dat bij de aanschaf van een wat grotere/snellere auto in Nederland ook gelijk een lobotomie op het rijdvermogen wordt uitgevoerd, vooral bij het mannelijk deel van de bevolking. Zoiets van "Ik rijd een dikke auto, daar heb ik veel voor betaald, dus aan de kant, sukkels!".
+1

heb mij ook al eens bedacht dat ik niet met die mentaliteit geassocieerd wil worden dus ik ook als ik de lotto win zulke auto's niet koop. Maar ik ga dat wel doen denk ik. Ik laat mij toch ook niet uitkafferen voor het houden van die aso herders.  :biggrin2: Nu nog die lotto winnen....  ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door