Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door ChantalKrijn
#3064955
2 Franse bullen
Tyke eet 100% barf (met uitzondering op visite enz)
Yara eet nu nog 50% kvv en 50% barf. Op 100% barf eet ze niet allebei haar maaltijden op. Maar die gaat mettertijd ook 100% barfen  :)
Gebruikersavatar
Door Dwarreltje
#3065006
1x Jack RusselXChihuahua 12 jr, 1x X-Border Terriër 10 jr, 1x X-York Terrier, 3 jr. Afbeelding
Alle drie 100% barf, waarvan ik vlees/orgaan maal om mijn eigen gewrichten te sparen. Als ik die kl...beetjes die zij krijgen, in stukjes moet snijden, zou ik door pijnklachten moeten stoppen met barf. Maar karkas gaat ongemalen in de bak! Hoe klein de kaakjes ook zijn, York ook nog es met giga overbeet, maar alles gaat schoon op, tot en met de konijnenkoppen  :biggrin2:
Door Borke
#3065039
Ramses1 schreef: Nooit geweten dat
er zoveel honden en katten kvv eten op Barfplaats :-D
Als het aan mij lag, dan at Sofi og steeds 100% Barf, maar ik ben de strijd moe, ze laat steeds meer staan en is 10 jaar.
Nu Stabij annex vuilinisbak/alleseter Borke er niet meer is, moet ik anders te vaak eten weggooien.
Daarbij vond ik haar eten niet gevarieerd genoeg.
Nu eet ze o,a, kip, rund, makreel, lam, paard, konijn, eend van Tinlo aangevuld met wat Barf.
Door Martine-Tom
#3065042
Volgens mij is het onder de katten vooral kvv wat gevoerd word (of gemalen barf) onder de honden ligt het % andersom denk ik, daar zijn volgens mij toch vooral barfers  :)
Door sella
#3065046
1 oudduitse herder reu van ruim 4 100% barf
1 duitse herder langstokhaar aka oudduitse herder reu van net 2 100% barf
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3065057
Hier 2 Oostenrijkse Pinschers  (3,5 en 1) allebei 100% barf sinds oktober, daarvoor 6 maanden KVV...
Kat van zusje (help ik met menu) 50% KVV, 25% barf, 25%brok
Mijn twee oppashonden zijn net begonnen met Barf 100%. Een Roemeense herder (lees kruising, lijkt op herder en komt uit Roemenië) van 1, 5 en een whippet van 11.
Mijn ratten en hamster barfen ook
Door monster
#3065126
Lodi eet BARF, maar wel in hapklare brokken geknipt. Anders gaat het fout. Met Monster heb ik de strijd opgegeven, ze eet alleen zakjes whiskas. En af en toe gans of fazanten vlees.)
Door Simone V
#3065146
hier een witte herder dame van 4 jaar, 100% barf. Soms krijgt ze gemalen pens als ik niet op tijd normale pens kon krijgen.
En de haaskarkassen moet ik de laatste tijd platmeppen, daar wordt momenteel mee gemiept.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door