Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door smulpaap
#3064742
Welk ras heb jij en wat voer je jouw hond(en) ?

A Is dat KVV
B Is dat Barf
C Is dat KVV en zo nu en dan Barf

Ik heb een Jack Russel Terrier . Zij eet 100 % Barf , er word niets gemalen
De kleine dame eet erg rustig en zorgvuldig . Is zeer gesteld op haar eigen plekje in de tuin als ze eet  :biggrin2:

Ik heb een Engelse Bulldog . Zij eet 100 % Barf , er word niets gemalen
Naar mijn weten zijn hier op BP niet zo erg veel Engelse Bullen die Barf eten ?
Amber eet alles probleemloos , al vanaf het begin . Spiervlees word wel kleiner gesneden
Door Lizzy
#3064747
Naaah, ik ken er wel een paar hoor, Engelse Bullen die BARF eten (en waarvan de eigenaar lid is van barfplaats)  :)

Ik heb vier Dalmatische Honden en ik voer 100% BARF, niks gemalen.
Door Martine-Tom
#3064751
Ik heb een roteb-terrier en die eet net hoe het uitkomt.
D Barf en zo nu en dan kvv :P

Het miauw geval hier eet kvv omdat ie te lui is om te knagen :biggrin2:
Door Lil
#3064752
1 kruising mechelaar met labrador. Sinds een jaar of 3 gemalen (zelf samengesteld).

1 grote weet niet wat voor een kruising, zit hoogstwaarschijnlijk Beauceron in: barf, maar svp wel beginnersbotjes  :P :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: Hij kan het wel, maar hij denkt bij alles dat hij maatje chiwafwaf is. Dus hij kan steeds meer wat betreft barf. Normale karkassen lukt, maar haas of zo is wat  harder en dan bijt hij (bijt het door) en laat het vallen zo van dat kan ik niet hoor....  ::) Dus wij oefenen door.  :P
Door Esther Q
#3064757
Alaskan Malamutes, Groenlandhonden, husky, mixed breeds, heidewachtel, hollandse herdershond en een poes uit het asiel, allemaal eten ze deels barf, deels kvv, zonder problemen.
Door kaszi
#3064759
3 Nizinny's en 2 Bengalen eten allemaal deels Barf en deels KVV met veel plezier!

Oh ja de oude dame van 13 krijgt hoofdzakelijk KVV, aangevuld met barf met zachte botten.  Het knauwt bij haar niet goed meer weg, ook al heeft ze nog al haar tanden.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3064764
Hier 6x OES van 3 tot 14 jaar en iedereen eet barf.  Er zit wel een stukje gemalen bij, meestal orgaan, waar ik dan ook groente en andere extraatjes doorheen prak.  (Niet iedereen is even happig op stukjes nier en lever) Maar botwerk wordt door iedereen zo gegeten. Zelfs oma heeft nog geen moeite met een kipbout oid. Ze is de eerste die zo lang " gewoon" dooreet. De andere oudjes kregen toch bij 12/13 jaar wat moeite met harde botten. Ook geen probleem, kregen ze wat zachter spul of gemalen.
Door Ruisje
#3064770
De honden, een Dwergpoedel en Podenco eten nu 6 dagen barf en nog één dag zelfgemalen barf. In de gemalen versie zitten de kale en hardere vleesbotsoorten die Lily anders niet eet (wilde gans, wilde eenden- en fazantenpootjes, haaskarkas).

De katten (allemaal senioren) eten zelfgemalen barf en 3 dagen in de week ongemalen met makkelijke vleesbotsoorten die ik weer niet in de mix doe.
Behalve Korenna, die distantieert zich van alles wat met barfplaats te maken heeft. :biggrin2:
Laatst gewijzigd door Ruisje op wo 28 jan 2015, 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door corina
#3064772
3 leonbergers 100% barf. :)
Uitgezonderd als we op vakantie zijn, dan kvv. Maar dat is omdat ik anders 2 vriezers  i.p.v. 1 vriezer mee moet nemen.
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3064780
Xavi is een kruising stafford x bulldog, telt dat ook? ;D

Hij heeft een poos barf en kvv gehad maar krijg nu alleen barf. Soms maak ik orgaanmix maar de laatste keren eet hij het -eindelijk- ook gewoon zo op  :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door