Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#3064373
hannabelgje schreef: Opstaan, pyama uit, uitlaatkleren aan.
Terug van uitlaten, hondenkleren uit, werkkleren aan
Terug van werk, werkkleren uit, uitlaatkleren aan.
Terug van uitlaten, hondenkleren uit, nette kleren aan.
Terug van cursus, nette kleren uit. Hondenkleren aan en hond uitlaten
Terug van uitlaten, hondenkleren uit, pyama aan.

Herkenbaar? Afbeelding
volgens mij mis ik nog een paar keer omkleden...
Door Kaylie
#3064440
Ik trek alleen andere schoenen aan als ik Senna uit ga laten tenzij ik nette kleren of een jurk aanheb dan trek ik even mijn oude kleren aan.
Door Borke
#3064444
Kaylie schreef: Ik trek alleen andere schoenen aan als ik Senna uit ga laten tenzij ik nette kleren of een jurk aanheb dan trek ik even mijn oude kleren aan.
Dat deed ik ook toen ik Borke uitliet in de woonwijk of in het parkje waar wij vroeger woonden, maar dan liep hij altijd aan de lijn.
Nu wonen we aan een losloop en natuurgebied en banjeren we door de klei en door de plassen en loopt Sofi altijd los en alle andere (soms tegen ons op springende) honden ook - dus dat verandert de outfit  8)
Door Nynke
#3064815
hier opstaan slaapshirt uit en thuiskleren aan.
Dan thuiskleren uit en werkkleren aan.
Daarns werkkleren uit en thuiskleren aan.
Daarna thuiskleren uit en slaapshirt aan.

Valt mee  :) :)
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3064997
Herkenbaar, ik switch ook steeds tussen nette kleding, sportkleding, trimkleding, uitlaatkloffie en rijkleding. En dan moet ik ook regelmatig een schoon shirt aantrekken omdat ik door een niet nader te noemen kabouter met kleefhandjes werd vastgepakt. Zit ik weer onder de yoghurt of fruithap o.i.d. Wasmachine draait hier sowieso overuren.
Door DJ_Doerak_Tucker
#3065299
Nynke schreef: hier opstaan slaapshirt uit en thuiskleren aan.
Dan thuiskleren uit en werkkleren aan.
Daarns werkkleren uit en thuiskleren aan.
Daarna thuiskleren uit en slaapshirt aan.

Valt mee  :) :)
Precies dit!
Door miik
#3065304
Doet me denken aan de periode dat ik in canada zat.
Ik werkte op een ranch, onderdeel van een leefgemeenschap (net zoiets als een kibboets in israel).
We aten samen in de grote hal en de dames moesten -toen- verplicht een rok aan... terwijl ik de rest van de dag tussen de koeien in de stront werkte....

pyama opstaan
in rok naar het ontbijt
in werkkleden naar de koeien
in rok naar de lunch
in werkkleding naar de koeien
in rok naar het avondeten
gewone vrijetijdskleding aan
0h bevalling, nog even werkleding aan
- pyajma aan..........

GESTOOOOOORD werd ik ervan !!!!
Voor degene die me kennen en weten hoeveel waarde ik hecht aan keding.... -not- !!!
Dr waren dagen dat ik de rok over mn koeienoverall aantrok en naar koeien stinkend aan de lunch verscheen......
haha, ik werd bestempeld als rebels...
Ohjam, geweldig gave tijd daar gehad hoor !
Gebruikersavatar
Door nova
#3065339
Alleen als ik ergens 'schoon en toonbaar' verschijnen moet, dan wissel ik van kleding. Verder maar 1 x per dag in de schone kleren.

kwestie van honden opvoeden he?  :biggrin2: ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3065485
Met gewone rondjes over de stoep hou ik mijn kleren wel schoon, dus ik kleed me smorgens aan en verder wissel ik niet meer. Op vrije dagen een wat ouder klofje, op werkdagen heb ik een soort van nette kleding. Heb ik avonddienst en ga ik eerst extra met Oscar om, trek ik een ouder klofje aan en ga ik na het uitstapje douchen en aankleden. Maar ga ik na mijn werk iets doen, dan ga ik rustig in mijn "nette" broek en gooi ik die daarna in de was. Want ik doe toch niet aan al te nette kleren, dus net is bij mij mijn nieuwste en minst kapotte spul, met her en der een nette bloes.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door