Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Ronald
#3063818
*Marga* schreef: Ik weet niet of je op fb zit maar daar kan je op een gratis weggeven of zoiets je aanmelden.
Hebben we ook al. Maar dat gaat niet zo hard als BP  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3063836
Lil schreef: Hoe groot is de auto? Behalve een mega TV heb ik ook nog een bureaustoel.
Volgens mij heeft Nadia een Skoda Octavia, toch?

Het begint er op te lijken dat ik een vrachtwagen moet gaan regelen met een vrij aantal kilometers  8)
Door Nadia
#3063837
Klopt. Hier een Octavia. Spullen van lil tot hier krijgen is geen probleem. Alleen zijn de spullen hemelsbreed dan pas 3 km ofzo dichterbij.
Gebruikersavatar
Door zhiva
#3063840
Hier heb ik nog wel een tv meubeltje (zwart met van die cd dingen aan de zijkant) een doos met servies/bestek. Ook nog wel wat pannen en ik moet even navraag doen maar ik denk ook nog een flatscreen TV (kleintje)
Gebruikersavatar
Door Inouchka
#3063845
Ik heb een tv kastje met glazen deurtjes (licht eiken) daarnaast ook nog een salon tafel en eventueel een licht eiken boeken kastje. Het zijn niet moeders mooiste kastjes, maar zien er wel keurig uit. Het is wel omgeving hardenberg. Dus dat is toch weer eindje verder. Ze mag van mij ook alles zo komen ophalen. Ik moet eens keer gaan snuffelen tussen al men spullen, want nu ik er zo over nadenk staat er hier best wel wat wat nooit gebruikt word.... :D


Sent from my iPhone using Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door