Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3063756
Over twee weken krijgen we spotify bij ons nieuwe kpn abonnement. Nu heb ik alvast de app gedownload op mijn samsung S4mini voor de gratis versie. Maar het wil me niet lukken.

Ik heb gezocht op 1 liedje. Die heb ik in een afspeellijst gezet. Maar als ik de afspeellijst open, dan krijg ik midden in beeld een shuffle knop en dan gaat ie hele andere liedjes afspelen.

Hoe kan ik nou dat ene liedje afspelen? Reclame enzo vind ik allemaal prima, maar de clou van spotify is toch dat je kan luisteren naar de liedjes die je leuk vindt?
Door Lil
#3063762
Goed zo! Je moet ze idd behalve in afspeellijst zetten ook in je bibliotheek.
Door Lil
#3063771
Ik gebruik via de PC de free versie en heb meer functies dan shuffle. Al mijn klassieke muziekstukken die ik zelf mier zingen voor de examens staan erop. Af en toe reclame, maar ik bepaal zelf wat ik luister hoe vaak en wanneer.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3063774
hannabelgje schreef: Bij de free versie kun je toch alleen shuffle gebruiken?
Maar als je maar 1 liedje hebt, dan is het toch raar dat ie dan zomaar een willekeurig ander liedje gaat doen?

Ik heb nu geloof ik de proefversie van de premium en dat zou wel zo ongeveer uit moeten komen met het ingaan van het abonnement.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3063775
Lil schreef: Ik gebruik via de PC de free versie en heb meer functies dan shuffle. Al mijn klassieke muziekstukken die ik zelf mier zingen voor de examens staan erop. Af en toe reclame, maar ik bepaal zelf wat ik luister hoe vaak en wanneer.
Op de PC valt de free versie wel mee. Op de telefoon is de free app eigenlijk alleen maar irritant :smile:
Door Lil
#3063829
Ronald schreef: Op de PC valt de free versie wel mee. Op de telefoon is de free app eigenlijk alleen maar irritant :smile:
op de foon luister ik gewoon radio 4. Nergens last van weet dan zelfs nieuws en weer haha.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3063863
Hier ook Spotify premium bij de nieuwe KPN aansluiting. Heerlijk!  :)
Ik speel af via de Ipad, en dan met bluetooth naar een los boxje. Die kan ik meenemen naar de keuken, woonkamer, boven etc. Echt heel fijn.

Geniet ervan!  :)
Gebruikersavatar
Door Hope
#3064343
-Annemarie- schreef: Hier ook Spotify premium bij de nieuwe KPN aansluiting. Heerlijk!  :)
Ik speel af via de Ipad, en dan met bluetooth naar een los boxje. Die kan ik meenemen naar de keuken, woonkamer, boven etc. Echt heel fijn.

Geniet ervan!  :)
Ik wil dat ook!
Ben je al jaren klant, krijg je mooi niks  >:(
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3065220
Hope schreef: Ik wil dat ook!
Ben je al jaren klant, krijg je mooi niks  >:(
Dat dus. Wij waren al jaaaaaren klant bij Ziggo maar dat leverde ook niks op. Ja, toen we eenmaal opgezegd hadden werden we ineens gebeld. ::)
Dan maar KPN.  :)  En wie weet wat we de volgende keer doen.  8)
Door C@rine
#3065372
Misschien een tip,
Iedere keer bellen wanneer je contract afloopt.
Dan doen de meeste je een anieuw aanbod.
Dat mogen ze pas doen als je zelf belt.
Dat geldt ook bij abonnementen.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3065409
C@rine schreef: Misschien een tip,
Iedere keer bellen wanneer je contract afloopt.
Dan doen de meeste je een anieuw aanbod.
Dat mogen ze pas doen als je zelf belt.
Dat geldt ook bij abonnementen.
We hadden eerst gemaild met een vraag/verzoek, maar daar werd niet op gereageerd. Pas toen de opzegging binnen was kwam er een reactie.


Maar hé, ik ben nog steeds blij met Spotify!  :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door