Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door charmed
#3063713
Dank je Lia, ik maak me geen zorgen over mijn streepjes hoor. Het is een overwinningsteken. Dat heb ik overwonnen. Als ik met zo'n buik zou blijven lopen dan heb ik echt het gevoel dat ik niet kan afsluiten, dan blijft het verleden me achtervolgen, de gevolgen van een nare periode zitten in dit veel te grote omhulsel. Als het omhulsel straks beter past zal ik met trots mijn littekens kunnen laten zien, dat heb ik maar even overwonnen :)

Oh joh, ik ben geen bikini mens, maar een mooi strak shirtje of jurkje kan niet wachten :)
*Lia* schreef: Jaqueline, ik ben heel blij voor je. Je zal er echt heel blij mee zijn. En ach, een streepje meer of minder, wat maakt het uit. Je loopt toch geen heel jaar in een bikini.
Door charmed
#3063716
Dank je, dat mag je! Ik zal het zeker kunnen gebruiken straks na de operatie! (ook wel voor hoor, want brrrr vind het best heel erg spannend) maar aan de andere kant dans ik van vreugde, dat mijn lichaam weer in een normalere staat komt! En ik het nare verleden achter mij kan laten, zodat ook mijn lichaam mij niet meer herinnert aan die nare periode!
pike schreef: Dat is zeker spannend, dit is al een hele tijd je grote wens. Er zal een enorme last van je afvallen, letterlijk en figuurlijk. Mag ik je alvast veel sterkte toewensen dat kan je straks vast goed gebruiken! ;)
Door charmed
#3063717
Dank je het zal zeker een verandering zijn, om niet elke dag rekening mee te houden, dat je dat grote pakket nog in je kleding moet verstoppen! Wat eigenlijk niet te verstoppen is. Weet je wat gek is? IK verheug me er op om mij zelf eens te kunnen zien met mijn nieuwe onderbroek! Ik zie alleen de pijpen maar, de rest hangt een lap vel (incl. vet)  voor :/
DJ en Doerak schreef: Voor je het weet is het 25 maart!! Jeetje, wat zal het weer een verandering (vooral voor jouzelf) zijn. Heel fijn dat het nu echt staat te gebeuren, sterkte alvast!
Door charmed
#3063718
Dank je! We genieten elke dag, maar straks kunnen we oprecht trots zijn. Want het is niet alleen vel wat ik er nog heb hangen. De chirurg zei al, die kilo's die je nog op je buik hebt hangen zal je nooit en te nimmer zelf af kunnen vallen. Die zijn geen deel meer van jou! Als ik ga liggen verdeeld het vet zich over mijn zijkanten :( Er zal een hele zware last van mijn buik ook afvallen! En hopelijk ook minder rugklachten.

dinky89 schreef: Tja, kiezen tussen litteken of overtollig vel. Hopelijk wordt het een 'mooi' litteken en kan je na een voorspoedig herstel helemaal volop genieten van wat je hebt weten te bereiken  :-*
Door charmed
#3063720
Dank je! Ja dat is de juiste benaming, ik zie het ook als een overwinning! (een oorlogswond) die had ik niet gehad als ik niet zo'n nare tijd had gehad)
Roef & Hidde schreef: noem het geen lidteken maar een ereteken meid!
succes!
Door charmed
#3063721
Dank je Rachel! Pittig zal het zeker worden, dat weet ik nu wel. Maar wat zal ik genieten als ik na de operatie niet zoveel meer weg hoef te stoppen en een plat buikje heb en mijn navel weer kan verwelkomen :)
Malamoods schreef: Hé kanjer!  :)
Ik ben zo ontzettend blij voor je! Zo hard gewerkt en dan mag je eindelijk.... Natuurlijk is het hartstikke spannend, dat geloof ik acuut! Maar, meis wat fijn dat dit mogelijk is! Al dat overtollige vel dat niet meer in de weg zit.... Zo fijn in praktische zin, maar ook een heerlijke boost voor je zelfvertrouwen! Het zal allemaal best pittig worden, dus ik wil je heel veel sterkte wensen! Maar na alles waar jij zo voor hebt gevochten, weet ik zeker dat je sterk genoeg bent om dit klusje ook even te klaren... Sterkte en heel veel succes! Op naar Jacqueline 2.0!  :-*
Door charmed
#3063722
Dank je, de chirurg zegt als je goed luistert naar je lichaam kan je lichaam sneller genezen. Dus hardlopen mag ik nog even niet :) We hebben geduld, die paar maanden kunnen er ook nog wel bij, op naar een strak lichaam!
karin2 schreef: Wat fijn voor je ! alvast veel sterkte met het genezingsproces en wordt het soms wat moeilijk , denk dan aan al die leuke strakke kleding die je straks weer aankan  :)
Door charmed
#3063723
Dank je Sella, ik zie geregeld foto's voorbij komen, dus kan ik er al vast aan wennen. :) Kan me dat levendig voorstellen. Je wil niet weten hoe vaak ik sta te mopperen dat ik mijn vel tussen de rits heb zitten of dat ik iets moois heb gevonden wat ik niet dragen kan omdat er een bobbel onder zit :(

Maar dat is verleden tijd! Spannend maar vreugde tegelijk!
sella schreef: Ik heb ook een buikwand correctie gehad, en geloof me, je bent niet in staat om te rijden. Je hele buik is beurs, je hebt nog wat last van de narcose ect.
Als ik de foto's terug zie, ik dacht toen vlak na de ingreep dat komt nooit meer goed, maar als ik nu naar de littekens kijk, niemand die ziet dat het gebeurt is 9 jaar geleden, ze vallen mooi in de lichaamsplooien.
En denk eens aan hoeveel het scheelt, als je naar de wc geweest bent, al dat overtollige vel niet meer terug hoeven proppen in je broek. Dar geniet ik nog elke dag van, het wordt nog steeds niet oud :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door