Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Suzanne
#3062795
Ronald schreef: Nu gaat het erom dat Mini tickets heeft... En ze kwijt wil...
Ja, maar dan moet je een koper vinden.. ik denk dat er teveel potentiele kopers zijn die afhaken.. precies om die reden.

Suzanne
Door eelke
#3062936
Suzanne schreef: Ja, maar dan moet je een koper vinden.. ik denk dat er teveel potentiele kopers zijn die afhaken.. precies om die reden.

Suzanne
Ach ja, je hebt maar 1 koper nodig...
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3063003
eelke schreef: Ach ja, je hebt maar 1 koper nodig...
En anders ruil ik ze gewoon in voor een tegoedbon. Ga ze ook niet voor bijna niks wegdoen omdat iemand daarop loopt. Voor goede bekenden of vrienden is dat anders, maar voor zomaar iemand....
Door Aprilsnow
#3063224
Het zal verschil maken als het al uitverkocht is. Ik zou ze op MP zetten, tegen kostprijs.... Niet geschoten en anders kan je ze altijd nog naar het theater terug brengen.

Als wij e-tickets kopen op MP zullen we altijd de tickets zelf thuis ophalen. Laatst had iemand zo'n zwets verhaal dat hij ze niet kon printen maar dat hij ze zou mailen zodra we betaald hadden.... Duh. Ff zoeken via google op zijn naam en ja hoor vette oplichter met precies hetzelfde verhaal waar dus wel iemand ingetrapt was. Heb hem maar gemeld als oplichting bij MP. Binnen een half uur was zijn advertentie van MP.
Een ander had hard-copie tickets maar ook die zijn we op gaan halen  ;)
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3063360
Ze staan nu al op mp, zelfs iets goedkoper. Vanmiddag de laptop gefixt, direct naar ticketswap.nl om de kaartjes ook op te zetten, moet ik verplicht inloggen met feestbroek, grrr.

Liehieeeef? :wink: :wink:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door