Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Urs
#3062032
En dat is Joske, een Polski owczarek nizinny. We zijn erg blij met haar , ze is lief , grappig, stout en slim. Dikke pret met Otje samen. Ze is 4 maanden.

Afbeelding

Afbeelding
Door Urs
#3062045
Borke schreef: Oh wat een leuk hondje!
Hoe loop je daar nou zo tegenaan, vertel!?
Ze is een kleindochter van een hond van mijn moeder. Geboren bij de fokster van oma hond.  En de fokster ken ik ook al jaren. Rond mijn 16 de hebben we ook een nizinny gehad, ben dus niet onbekend met het ras.

Tja en omdat Kees weg moest, en we dan geen koeien drijver meer hadden is Joske gekomen die we gaan leren de koeien te drijven. En mocht dat niet lukken dan heb ik een pon. Stond ook hoog op mijn honden verlang lijstje. En toevallig was Joske nog beschikbaar.
Door Borke
#3062049
Wat een leuk verhaal en dan ook nog zoo'n fantastische naam!

Hoe gaat het met haar, zijn jullie al een beetje aan elkaar gewend?
Is ze een beetje zindelijk?
Heb je niet meer foto's?
Beetje veel vragen  ;D
Door Urs
#3062052
Ze is al zindelijk, heel leergierig, erg op ons ( vooral op mij) gericht. Je hebt niet het idee dat je een pup in huis hebt, ze is heel zelfstandig. Het aanleren van  de gebruiken en gewoontes  hier gaat heel snel. Nadeel is dat ze Otje nadoet met stoute dingen doen :biggrin2:

Foto's is wat lastiger ze zit niet echt stil als ik n foto wil maken.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3062099
heel leuk! Hopelijk 'gaat ze het goed doen' maar dat komt vast goed.
Gefeliciteerd en heel veel plezier samen!

Harrie hier leert ook steeds beter drijven. (Maar hij is vooral heel goed in overdrijven  ;D)
Laatst gewijzigd door doranto op vr 23 jan 2015, 08:47, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door