Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Borke
#3062041
Boeffie Blafmans schreef: Ik heb mijn naam even aangepast. Ik was dus Esther Q, maar nu niet meer :biggrin2:
Eindelijk je naam aangepast aan je avatar - net als ik  :biggrin2:

Leuk!
Hoe gaat het met Boefie Blafmans?
Door miik
#3062043
Gelukkig weet ik heeeel goed wie Boeffie Balfmans is, dat maakt het allemaal een stuk makkelijker te volgen  8)
Gaat het goed met Boef ? Nog bezig met de behendigheid met hem ?
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3062065
Gelukkig maar dat ik internet heb hier op Curaçao en dit topic vind anders had ik martine nooit meer kunnen plaatsen  :o

Esther houdt tenminste nog haar eigen avatar gelukkig  :)
Door Borke
#3062109
Boeffie Blafmans schreef: Met Boeffie Blafmans gaat het goed, hij blaft nog altijd overuren, mijn lieve mannetje :-*
Goed te horen, hoe oud is hij nu 10, 11?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3062168
ojee niet allemaal de namen gaan veranderen, eindelijk weet ik ze! Is net zoiets als mensen hun onderschrift veranderen, kost me soms ook weer moeite om weer te weten wie het was. Totaal niet autistisch  :biggrin2:
WTF wie is mrs mooncup nou weer? Of is dat dezelfde als diep triest?euh driest
Door Anne in Zweden
#3062171
Kim_S schreef: Anne ligt vast met een koud kompresje  in bed nu  :biggrin2:
Koud kompresje is warm inmiddels, dus ik kan er weer tegen!
Door Esther Q
#3062208
Borke schreef: Goed te horen, hoe oud is hij nu 10, 11?
Begin april wordt hij 11. Zijn vader is nu 15 en leeft nog :smitten: wel dement en incontinent, maar fysiek nog helemaal ok en happy.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3062411
Kaio schreef: ojee niet allemaal de namen gaan veranderen, eindelijk weet ik ze! Is net zoiets als mensen hun onderschrift veranderen, kost me soms ook weer moeite om weer te weten wie het was. Totaal niet autistisch  :biggrin2:
WTF wie is mrs mooncup nou weer? Of is dat dezelfde als diep triest?euh driest
Mrs mooncup was kim_s maar die heeft de naam weer herstelt (als ik het goed heb)
Door DJ_Doerak_Tucker
#3062416
Nou, als Kim nou eens in het echt haar naam zou veranderen dan zou ik haar niet steeds per ongeluk bellen terwijl ik een andere Kim moet hebben!  ;D :-[
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3062419
DJ en Doerak schreef: Nou, als Kim nou eens in het echt haar naam zou veranderen dan zou ik haar niet steeds per ongeluk bellen terwijl ik een andere Kim moet hebben!  ;D :-[
;D ;D ;D

Ik ben te autistisch om mijn naam in het echt te veranderen  :biggrin2:
Door Borke
#3062575
Boeffie Blafmans schreef: Begin april wordt hij 11. Zijn vader is nu 15 en leeft nog :smitten: wel dement en incontinent, maar fysiek nog helemaal ok en happy.
Wauw 15 jaar, klinkt goed.
Wil Boeffie nog lekker de hort op, of ligt hij inmiddels het liefste binnen?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door