Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door zhiva
#3060819
het pension waar ik bij nood gebruik van kan maken is ook akkoord gegaan met mijn uitleg dat de Novibac minstens 3 jaar geldig is.
Bij haar hoef ik dan ook maar eens in de 3 jaar te enten. Maar ik denk dat ze met een titerbepaling ook wel akkoord zou gaan.
Alleen kennelhoest moet ik wel enten helaas.  :(
Door Lil
#3060884
Doranto schreef: Lees net in een ander topic dat titerbepaling niet veel zegt over de werkelijke afweer.
Zegt mijn da ook steeds. Volgens haar zegt titer alleen maar of de hond of kortgeleden is geënt of ziek is geweest. Afweer is van heeeeeeel veel dingen afhankelijk. Geloof haar helemaal. Verder is zij er niet op tegen dat ik minder ent  ;)
#3060888
Ik heb mijn honden ooit een keer zonder kennelhoest enting naar het pension gebracht.
Ze zijn allebei doodziek geweest van de kennelhoest waar ze mee besmet raakten.
Ik denk niet meer na over wel of niet kennelhoest enten......ja zeker enten dus!!!
Door Martine-Tom
#3060892
inge58 schreef: Ik heb mijn honden ooit een keer zonder kennelhoest enting naar het pension gebracht.
Ze zijn allebei doodziek geweest van de kennelhoest waar ze mee besmet raakten.
Ik denk niet meer na over wel of niet kennelhoest enten......ja zeker enten dus!!!
Oh maar daar ben ik het mee eens, mijn dieren gaan niet naar pension, maar als dat wel zou moeten zou ik ze zeker enten.
(Nu kan dat niet hoor met Doki, maar stel dat....ja als ze naar pension gingen zou ik ze enten. Hoor toch tevaak dat er besmettingen zijn en dat zou ik ook echt niet opzoeken)
Hier in de buurt en DH die bijna bezweken is door de kennelkuch....
Gebruikersavatar
Door zhiva
#3060895
inge58 schreef: Ik heb mijn honden ooit een keer zonder kennelhoest enting naar het pension gebracht.
Ze zijn allebei doodziek geweest van de kennelhoest waar ze mee besmet raakten.
Ik denk niet meer na over wel of niet kennelhoest enten......ja zeker enten dus!!!
Ik heb ze afgelopen jaar ook beide laten enten voor kennelhoest omdat ik wel zeker moest weten dat er een mogelijkheid zou zijn als wederlief weer in het ziekenhuis zou komen dat ik aan het werk kan blijven. ;) Maar ik vond het wel doodeng met Chakotay zijn epileptie  :-X  Geen narigheid van gehad gelukkig.
Door Lil
#3060913
Kat vorige week laten enten tegen Bordetella (ja is zelfde als kennelhoest bij hond, dat is ook de Bordetella die je apart gaat enten).

Mijn da zei dat ze bij de neusenting de minste entreacties tegen was gekomen en dat de spuit de meeste reacties gaf.
Hier gelukkig ook geen last ervan. HIer ook pensionverblijf nodig.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door