Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3153439
Juul schreef: Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ze heeft eerst via de fokker geprobeerd contact te leggen. Die kan ook gewoon meewerken hoor, desnoods met hem als tussenpersoon. En verder noemt ze geen exacte aandoeningen. Ik zie hier nergens laster of smaad jegens de fokker.
Ben het ook met jou eens Juul.
Als fokker ben je niet heilig trouwens, en waarom zou je aandoeningen niet bekend mogen maken. Vooropgesteld dat het geen opfok fout van de eigenaar is.
Als ik een hond heb gekocht die een afwijking heeft zou ik dat wel bekend maken, maar daar het gaat hier helemaal niet om bij de topic maakster.
#3236465
Hallo,
Wij hebben een pup uit dit nest. En ik zou toch leuk vinden om in contact te komen. Heb dit zelf ook geprobeerd via de fokker maar niet gelukt. Onze hond doet 't erg goed. Een ideaal gezins hondje en ook met de jachtproeven doet ze 't goed. Vorig jaar twee wedstrijden gelopen en beide een b gehaald. Dit jaar gaan we voor de a. Hoe gaat 't met jullie hond?

Groetjes Eva Hilderink
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door