Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3061306
Tsjah, dat zijn ook verschrikkelijke dingen om mee te maken, zal vast wel 10.000 keer erger zijn als het je eigen moeder betreft..  :-\

Heel veel sterkte en hopelijk knapt ze gauw iets op :bigarmhug:
Gebruikersavatar
Door de Meiden
#3061354
Wat erg om dit te lezen, en ook heel herkenbaar.... mijn moeder kon ook door het weinige eten haar ontlasting niet kwijt, daar is ze ook ziek van geweest met koorts, wordt daar ook op gelet ?
Veel sterkte gewenst....
Door Malamoods
#3061444
de Meiden schreef: Wat erg om dit te lezen, en ook heel herkenbaar.... mijn moeder kon ook door het weinige eten haar ontlasting niet kwijt, daar is ze ook ziek van geweest met koorts, wordt daar ook op gelet ?
Veel sterkte gewenst....
Ja daar wordt goed opgelet.

Yes! Kkoorrs neemt af! ?
Door marjan23
#3061572
Malamoods schreef: In de gewone nutridrink zit suiker (smaakt zoet), dus dat wil ze niet. Loopt ze ook echt op te kokhalzen.
Olijven lust ze wel. Die nemen we regelmatig voor haar mee, evenals vette vis. Omdat ze geen vlees eet, krijgt ze sowieso al 2 keer in de week vis uit de keuken daar (verzorgingshuis). Wat zijn fortify en flapjacks?
Nutridrink is ook alles behalve smakelijk  :-X
Toen ik deze dagelijks moest drinken om aan te komen moest ik er ook telkens van kokhalzen en door het met je neus dicht in één keer op te drinken werd ik er ook nog eens misselijk van.

Maar is het een idee om de nutridrink als basis te gebruiken voor een smoothie met dingen die ze wel lekker vind (kwark - fruit) en daaraan wat supplementen toe voegen die gezond zijn (chiazaad, noten, etc)
Door suzanne 1
#3061602
goh wat naar Rachel, helaas komt het me bekend voor. Mijn oud oom had dat ook met zijn dementie. Hij wou op een gegeven moment ook niks meer drinken....alleen jonge jenever  :o , we hebben hem toen maar jonge jenever gevoerd....kwam er iig nog iets in. Het werd bij hem alleen maar erger en er was helaas niks aan te doen.
Door Malamoods
#3061726
marjan23 schreef: Nutridrink is ook alles behalve smakelijk  :-X
Toen ik deze dagelijks moest drinken om aan te komen moest ik er ook telkens van kokhalzen en door het met je neus dicht in één keer op te drinken werd ik er ook nog eens misselijk van.

Maar is het een idee om de nutridrink als basis te gebruiken voor een smoothie met dingen die ze wel lekker vind (kwark - fruit) en daaraan wat supplementen toe voegen die gezond zijn (chiazaad, noten, etc)
Ze heeft nu een nutridrink in soepvorm, dus een hartige variant. Dat gaat iets beter.

Inmiddels is de koorts gezakt en heeft ze weer gegeten. Niet heel veel, maar hopelijk genoeg om weer wat op krachten te komen. Eind volgende week gesprek, dus dan gaan we even kijken welke stappen we allemaal gaan zetten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door