Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#3059250
ja heb het een beetje gelezen,kijk niet teveel,maar nou kreeg ik een berichtje van mijn dochter dat Amerika daar achter zit weet nou niet meer wat waar is,ik had begrepen dat de taliban daar achter zat,van dat blad (ben even de naam kwijt)
En hier bij de joods scholen staat de marechaussee  :-\
Gebruikersavatar
Door kiara
#3059251
MarijeEnBoomer schreef: Het is al heel lang substantieel hoor  ;)
o nou ik las net vanaf woensdag,maar vreemd dat je daarvoor niet gewaarschuwd word,wel premier Rutte die zei: we moeten gewoon normaal leven maar wel allert zijn
#3059253
kiara schreef: o nou ik las net vanaf woensdag,maar vreemd dat je daarvoor niet gewaarschuwd word,wel premier Rutte die zei: we moeten gewoon normaal leven maar wel allert zijn
Het is al jaren zo! Maarja continu in angst leven is ook niet echt een optie he.
Behalve als je de terroristen erg tevreden wilt stellen, dan wel!
#3059319
Kiara, terreurdreiging is altijd aanwezig. Dat zie je maar weer in Parijs: daar komt ineens zo'n aanslag uit de lucht vallen. Dat is ook een deel van de kracht van terreur: dat die altijd onverwacht toeslaat. Ik denk dat het land op dit moment misschien wel veiliger is dan normaal, omdat er gepatrouilleerd wordt en er dus zichtbaar beveiliging rondloopt. Dus je hoeft vandaag niet banger te zijn dan normaal.
Door Mowgli
#3059413
Hier in Berlijn is de Hauptbahnhof een potentieel doel werd vandaag in hte nieuws gezegd en de Pegida demonstraties, maar die zijn voornamelijk in Dresden en Leipzig groot. Gelukkig ben ik een tegenstander van Pegida en ik voel er ook niet voor om in een tegendemonstratie mee te lopen, omdat daar iedere keer weer extreem links demonstranten proberen rellen te schoppen. Maar het zou ook zo kunnen dat een drukke metrolijn een doel zou kunnen zijn. Laat ik nou net met 2 van de meest gebruikte metrolijnen van Berlijn naar mijn werk rijden. Ik denk er hard over na om toch maar door weer en wind op de fiets te gaan. Dat is ook nog eens goed voor de portemonnaie en de conditie...
Gebruikersavatar
Door Els&Flow
#3059429
Angst is een slechte raadgever.  :) Overal kan wel wat gebeuren, als ik  mn ogen niet open hou in het verkeer kan ik onder de tram komen, aangereden worden, een ongeluk krijgen of geluk hebben en er ongeschonden doorheen rollen.
Terrorisme, ja, helaas is de dreiging er maar om nou niet meer naar buiten te durven, of plaatsen/ evenementen ect te gaan mijden.. :-\ Nee, ik laat me niet bang maken.
Door Sieglinde
#3059461
Mowgli schreef: Hier in Berlijn is de Hauptbahnhof een potentieel doel werd vandaag in hte nieuws gezegd en de Pegida demonstraties, maar die zijn voornamelijk in Dresden en Leipzig groot. Gelukkig ben ik een tegenstander van Pegida en ik voel er ook niet voor om in een tegendemonstratie mee te lopen, omdat daar iedere keer weer extreem links demonstranten proberen rellen te schoppen. Maar het zou ook zo kunnen dat een drukke metrolijn een doel zou kunnen zijn. Laat ik nou net met 2 van de meest gebruikte metrolijnen van Berlijn naar mijn werk rijden. Ik denk er hard over na om toch maar door weer en wind op de fiets te gaan. Dat is ook nog eens goed voor de portemonnaie en de conditie...
Ja en dan word je door een auto omver gereden ;)
Door Mowgli
#3059471
Sieglinde schreef: Ja en dan word je door een auto omver gereden ;)
Heel eerlijk? Ik vind dat een minder eng idee. Een paar jaar geleden stond Berlijn echt op scherp wegens terreurdreiging. Wij zijn in die periode op een door-de-weekse dag aan het eind van de middag even naar de Kurfürstendamm gegaan om te shoppen. Normaalgesproken is het dan stampvol op de Kudamm; iedereen wil na het werk nog even shoppen. Deze keer dus niet, er waren echt heel weinig mensen en er liepen veel zwaarbewapende ME-ers en politiemannen rond. Dan voel je je wel erg ongemakkelijk hoor!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door