Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lida. S
#3058160
citaat: " Het is allemaal een kwestie van tijd. Tijdsbestek waarbinnen dit alles zal plaatsvinden heb ik losgelaten "

Joep houdt zich ook niet bezig met een tijdsbestek. Joep is gewoon een blije, gelukkige hond. Hij doet wat hij kan en hij geniet ervan. Ook al zou Joep nog maanden op dit niveau blijven steken, het maakt hem niet uit, dus waarom zou jij je er druk om maken.
Maar het is wel geweldig fijn dat hij zo goed vooruit is gegaan.
Door smulpaap
#3058165
Joep doet het gewoon op zijn eigen(wijze) manier  :biggrin2: :-*
Maar het resultaat is niet verkeert hoor
En blij zijn is ook weer heel wat waard
Maar die jeuk Pauline , wat was dat ? dat heb ik denk ik gemist
Door Lil
#3058213
Super Joep, kunnen wij allemaal heel veel van leren hoe jij je er doorheen slaat  :-*

en  :-* :-* :-* voor vrouwtje dat zij zo ontzettend goed met jou bezig is.
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3058248
Fijn dat het goed gaat met Joep!!!
En ja, als je kunt graven, lopen en gereden wordt, waarom zou je nog oefenen als eigenwijze teckel?  :biggrin2:  ::)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3058533
Joeps jeuk hebben we nooit goed kunnen plaatsen, maar hij kreeg in het begin van de aquatherapie behoorlijk wat mensenleverworst. Anders vertikte hij het gewoon om zijn best te doen. Daar zijn we helemaal mee gestopt en de Chinese kruiden van Tannetje krijgt hij (op advies van Lizzy  :-*) in sardientjes of zalm en dat eet hij dan ook. Eetlepel kokosolie erbij, elke dag visolie en ineens lijkt het beter te gaan. Zijn huid ziet er veel beter uit, is veel minder droog en schilferig. Gelukkig maar.

Edit: en dan vergeet ik de kefir die ik hem ook nog geef. En af en toe een dag of 3 een halve anti histamine.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door